Hoofdsponsor

1/24 Oldsmobile 1950 custom [wip]

Schaal 1/24 - 1/25

scalecruiser

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 sep 2011
Berichten
178
hallo iedereen,

Ik ben begonnen aan een nieuw project,deze Oldsmobile lag al een tijdje in de kast te wachten
om gechopped te worden :D ,ik wou dit al doen vanaf het begin dat deze kit is uitgekomen.
Er is zowel de stock versie als de custom versie uitgebracht,heb deze alle 2 waarvan ik 1 stock ga bouwen
en 1 ga customizen.Ik denk dat er buiten de decals niet echt heel veel verschil is tussen de 2 kits maar
het zijn toch 2 mooie nieuwe producties van Revell.
Hier is de inhoud en de vorderingen tot nog toe,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

de vergelijking tussen een gechopte en een stock versie,

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

nu wat schuren en plamuren,

tot een volgende update,

groetjes,

Yannick
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Succes Yannick met deze auto's.
 
Veel plezier ermee.
 
Wow weer eentje om niet bij in slaap te vallen kijken en genieten
Marc
 
Nice het enigste wat ik jammer vind bij de verlaging van het dak dat het achterraam weer in een punt eindig, waarom niet niet eens die scherpe hoek eruit en een afrond raam ervan maken dat staat een beter. Het is wat meer werk maar dat werk heb je toch al en als je het zal doen dan lijkt het niet zo op je andere modellen. Uiteraard jou model en aan jou de keuze en ik volg toch wel :)

Even een paar plaatjes omdat ik het niet kon laten.;)

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Echt helemaal mijn ding dus die moet ik zeker volgen.Succes ermee.
Marc S
 
thx voor de reacties,

@ Ron,bedankt voor de herinnering :D,ik weet wat je bedoelt hoor maar dat is nu eenmaal de stijl en de lijn die ik graag zie.
Ik heb wel foto's gezien van Oldsmobiles met een iets rondere topchop en die waren heel mooi maar het is sterker dan mezelf
om een iets strakkere lijn erin te brengen.Ik heb wel een Ford 36 liggen die ik wel een rondere chop ga geven omdat het bij
die wagen wel beter past vind ik persoonlijk.Maar ja smaken verschillen maar toch bedankt voor de feedback Ron!

tot een volgende,

Yannick
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan