Hoofdsponsor

Nu verkrijgbaar: Adam's Armor Modelling Guide 1 en 2

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Voor zij die deze al hebben zien passeren, hij zal beschikbaar zijn binnen een week.

De richtprijs per boek is 45 €.

Boek 1 bevat 192 pagina's
Boek 2 bevat 232 pagina's

Ik zal deze ook mee hebben naar de beurs in Deinze.

Ik bied 5% korting voor de forummleden die beide boeken kopen. Ipv 90 € betaal je dan 85,50 €. Stuur me een PB om je kortingscode te ontvangen

Adam Wilder is een gekende modelbouwer die al zijn kennis in twee boeken heeft verzameld. Deze twee boeken zijn vergelijkbaar met het FAQ boek van Mig Jimenez, maar behandelt ook zaken zoals PE bewerking zoals eerder gezien in zijn DVD. Ze zijn ook ook interessant omdat Adam enkele leuke eigen uitgevonden technieken heeft om zijn tanks te schilderen en verweren. Hij is wat mij betreft meester in het schilderen van echte verhakkelde tanks en roestige stukken metaal.

60QcyEI.jpgJpoEkjv.jpg
cover.jpg

spread1.jpg

spread2.jpg

spread3.jpg


Als je interesse hebt, laat mij dit in dit topic even weten, zo kan ik eventueel extra stuks bestellen om genoeg voorraad te hebben voor zij die deze boeken willen.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de reclame gezien van deze boeken in AVF Modelling. Lijkt mij wel interessant...
Ga toch eerst even de financies moeten bekijken eer ik met zekerheid kan zeggen of ik ze kan/zal aanschaffen...
 
Eerste post geupdate, ik bied 5% korting voor forumleden die beide boeken kopen. Ipv 90 € betaal je dan 85,50 €. Mensen die via de webshop bestellen hebben ook zo meteen gratis verzending met Kiala in België en Nederland!
 
Leg maar een setje klaar voor mij. Ik ga wel even kijken of ik in je website nog wat leuke hebbedingetjes zie liggen, mits je dat niet erg vindt tenminste :D

Het leuke van Wilders aanpak* is dat hij, anders dan bijv. Jimenez, ook aandacht besteedt aan de bouw. Ik denk dat daar nog wel wat leuke tips en trucs tussen zitten. En misschien in het verweren ook wel, hoewel ik daar al zoveel in zoveel boeken en tijdschriften over gelezen heb dat ik me afvraag wat hij nog aan die in de handel al beschikbare kennis nog kan toevoegen. Maar ook daar zal best soms een verrassing tussen staan, of net weer een andere methode.

*Dus uitdrukkelijk niet: Wilders' aanpak!
 
Is genoteerd Roy. Er komt nog een nabestelling van Ammo producten aan, maar dat kan een tweetal weken duren. De boeken zijn reeds verstuurd, en ik verwacht ze begin volgende week al.
 
klinkt ook weer zeer verleidelijk, grote kanshebber voor de feestdagen lijkt me. eens vragen aan vrouwlief of ik wel braaf geweest ben en de goedheilig man kan aanspreken...
 
Good news, everyone!

vandaag, maandag 9 november, komt de levering aan (als alles volgens plan verloopt). Ik zal mijn best doen om de boeken ook meteen beschikbaar te maken op de site voor zij die ze willen aankopen.

Zoals eerder vermeld is de prijs per boek 45 euro. Wie graag beide boeken samen wil aankopen kan mij via PB een kortingscode vragen voor je bestelt want ik wil voor de mensen van het forum graag iets speciaals doen hieromtrent.

Als je beide boeken koopt zit je meteen ook voorbij de drempel voor gratis verzending als BE of NL klant en wordt het pakket gratis met Kiala verstuurd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan