Hoofdsponsor

Nu in de webshop: Panzer Putty

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Na enige tijd en wat porren via email heb ik eindelijk een leverancier gevonden die panzer putty kan leveren. Panzer putty is een (oneindig) herbruikbare pasta waarmee je hard edge camouflage kan spuiten. Veel mensen gebruiken blue tack daarvoor maar deze is te kleverig en geeft problemen bij PE op je voertuig, iets waar deze panzer putty dus een oplossing brengt.

verschiedenes1.png

ik moet de bestelling nog plaatsen maar ik zou deze toch moeten in huis hebben voor de volgende reeks beurzen er aan komen. Kostprijs moet iets van 16 euro worden.
 
Laatst bewerkt:
Haha, weet ik al direct wat ik de volgende keer bij jouw kan kopen!
 
Werkt zeer goed als je deze niet te dik gebruikt heb deze al een tijdje😉
 
Je bent goed op dreef Burglar, langzaam maar zeker krijg je een webshop om echt rekening mee te houden. Dan gaan mensen eerst in jouw Shop kijken voordat ze de grote jongens aandoen. Eigenlijk nu al misschien.
 
Ziet er super uit, misschien iets voor mij om mee te experimenteren in allerlei projecten.
 
handig spul precies, is het ook een beetje herbruikbaar? of eenmalig te gebruiken?
 
hey Baenske, voor zover ik gelezen heb is het bij wijze van spreken oneindig herbruikbaar. Verf blijft er namerlijk niet op kleven dus kan je er telkens weer opnieuw mee aan de slag.
 
ideaal! dan hoop ik je binnenkort weer tegen te komen op een of andere beurs, veel mooie spulletjes in je shop ondertussen, zal zeker en vast ook nog een moduletje aanschaffen voor de overige verfjes.
 
Hotrodje met camo-vlekken... ik zie een nieuw projectje :D
 
De beschrijving klopt volledig over dit product je kan het echt oneindig blijven gebruiken zonder de verf er eerst te moeten afhalen😉😉
 
Persoonlijk nog niet mee gewerkt....alleen op YouTube indrukwekkende filmpjes van toepassingen gezien !
Indien beschikbaar ,zeer graag een seintje!

Grts , een tevreden klant ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan