Hoofdsponsor

Nu in de shop: styrodur op 1mm, 2mm, 3mm, 4mm etc..

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Nu in de shop: styrodur op 1mm, 2mm, 3mm, 4mm, 5mm, 6mm

Dag iedereen,

het heeft even geduurd maar ik ben er uiteindelijk toch in geslaagd een leverancier te vinden die styrodur verkoopt op hele kleine diktes, van 1mm tot 20mm dik. Ik heb hen gecontacteerd met de hoop een leuk aanbod aan styrodur te kunnen voorzien aan een schappelijke prijs. De prijs van deze dunne styrodur is jammergenoeg iets hoger dan voorheen, de aantallen waarin deze dunne styrodur worden gemaakt zijn lager en er is een speciale machine voor nodig, dus is de prijs jammergenoeg ook hoger per stuk. maar dat zal al bij al nog mee vallen. Ik heb bij concullega's pakjes gezien van dunne styrodur aan belachelijk hoge prijzen (7-8 euro per stuk etc), zo erg zal het alvast niet worden bij mij (gelukkig).

Tot nu toe was het heel moeilijk om degelijke prijzen te vinden voor styrodur aan degelijke prijzen, de aanhouder wint!
edit: de styrodur is nu verkrijgbaar op de shop, en de prijs heb ik zoals beloofd betrekkelijk laag kunnen houden!
Ik zal deze vanaf nu ook standaard mee hebben naar beurzen.
 
Laatst bewerkt:
Hoi Steven dat is fijn ik heb het ooit kunnen kopen op de eerste leden dag dat ik er bij was het waren wel grote platen ongeveer A3 maar dat is leuk dat je ze ook hebt achtereen
Marc
 
Hey Marc, ik heb inderdaad A4 formaat (30cmx21cm) styrodur van 2cm dik, de leverancier die ik heb gevonden maakt de platen op dezelfde grootte. Dus dat is lekker handig :D
 
das goed nu weet ik waar ik moet zijn in het vervolg
 
Ik ben blij te kunnen aankondigen dat deze nu op de shop verkrijgbaar zijn!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan