Hoofdsponsor

Nu beschikbaar: Nieuwe releases Ammo en AK Interactive

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

in de aanloop van BSMC in Putte heb ik goed nieuws, de nieuwe releases van Ammo en AK Interactive zijn ondertussen geleverd.
Dit zit onder andere in deze verzending (klik op de foto van de boeken voor meer info):



Richtprijs 79 Euro (560 pagina's!) ^ (beperkte stock, snel zijn is de boodschap)

king-tiger-visual-modelers-guide.jpg

Richtprijs 12,50 Euro ^

raft-modelling-techniques-vol5-final-steps-english.jpg

Richtprijs 28 Euro ^

flesh-tones-set.gif

Richtprijs 13,80 Euro ^ (ben benieuwd hoe deze flesh tones set zal zijn, zal hem zeker ook zelf testen!)

oilbrushers.jpg

richtprijs 2,90 euro per kleur ^. Ik krijg er toch vraag naar dus heb ik beslist om deze toch in huis te nemen.

israel-defense-forces-special-edition.jpg

Richtprijs 13,80 Euro ^
 
Laatst bewerkt:
Wat is er speciaal aan de IDF verf set?
 
Ik denk gewoon dat die maar beperkt verkrijgbaar zal zijn (hoewel dat een verkoops trucje kan zijn natuurlijk):

Exclusive limited edition with accuracy colors to paint the full Israeli vehicles range of every time period.
You will find, for the first time, a new color formula of Sand Grey 73 and Sinai Grey 82, exactly as they are used in real IDF vehicles, based on authentic real colors samples, or the characteristic IDF Green from the first periods. It includes also the classic special tones cleared up, to apply highlights and represent scale effect, and also the red color used in mobile parts of IDF vehicles.
This is the definitive set, the most complete for both IDF lovers that want the maximum accuracy and those who want to make more free interpretations.
Included colors:
A.MIG-066 FADED SINAI GREY
A.MIG-067 LIGHT SAND GREY
A.MIG-068 IDF GREEN
A.MIG-049 RED
A.MIG-131 REAL IDF SINAI GREY '82
A.MIG-132 REAL IDF SAND GREY '73
 
Geen probleem

ondertussen van Ammo bericht gekregen dat het mogelijks pas maandag aankomt, dus niet op tijd voor Putte. Spijtige zaak wel, heb hen gevraagd om de transporteur te contacteren om het zo mogelijk toch nog te leveren vrijdag. Wordt spannend.
 
weer een leuke aanvulling in je assortiment ;)
 
Goed nieuws iedereen,

ik heb kunnen regelen dat ik morgen het pakket van Ammo zelf kan ophalen op het depot van de transporteur. Zo kan ik het toch nog hebben voor de beurs zondag.
 
En de spullen zijn ondertussen op de shop verkrijgbaar. Natuurlijk ook op de beurs BSMC morgen in Putte. Even meegeven dat ik maar beperkte oplage heb kunnen bemachtigen van het diorama boek, het kan zijn dat het morgen uitverkocht is. Zelf heb ik het ook even doorgenomen, het is een stevige kanjer en echt top kwaliteit van de inhoud. Ik bestel natuurlijk bij van zodra het boek uitverkocht is maar de vraag is wanneer de levering zal toekomen dan met de feestdagen in het verschiet.
 


Richtprijs 79 Euro (560 pagina's!) ^ (beperkte stock, snel zijn is de boodschap)


Een echte aanrader... ben echt heel blij , deze in m'n bezit te hebben :)
 
Beperkt zeg wel, gisterenavond is de laatste nog de deur uit gegaan..
Als er mensen zijn die hem graag willen, geef me een seintje, zal binnenkort een bijbestelling doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan