Hoofdsponsor

Nu beschikbaar: leaf punches, mini brushes en wet pallettes

Ik denk dat je er alvast meer gaat moeten bestellen :p
want de 10 van elks gaan presies rap de deur uit zijn :D
 
als ik het zo lees zullen 10 stuks misschien redelijk aan de krappe kant zijn. misschien handig om even te peilen wie er effectief eentje (of setje) zou willen zodanig dat Burglar z'n bestelling er wat op kan aanpassen eventueel. voor mij ook wel interesse in een setje alleszins. had ook stiekem al eens vergeleken met de leverancier z'n prijzen en viel me reuze mee natuurlijk.
 
Het grote voordeel van die punches is dat je er vrijwel ongelimiteerd blaadjes mee kunt punchen (er zal wel een grens aan zitten, maar waarschijnlijk ga je niet zoveel blaadjes nodig hebben) en dat zo'n zakje blaadjes (die er volgens mij hetzelfde uit zien en waarschijnlijk hetzelfde geproduceerd worden) relatief vrij duur is.

Je moet wel even zelf zorgen voor de 1:1-blaadjes.
 
vooe de 1/1 blaadjes zou ik die van nepplanten wel eens willen testen dan (het dunne soort he)
 
Je moet wel even zelf zorgen voor de 1:1-blaadjes.

Ben ik al mee bezig , ging speciaal naar het bos verleden week en raapte er verschillende vormen en kleuren op van de nat afgevallen bladeren , die nu een week of 2 a 3 kunnen drogen in die dikke oude telefoonboeken , zodat de bladeren vlak kunnen drogen (niet opgekruld ;) ) en zo beter in de Punch kunnen ;)
 
ik zal hoe dan ook zorgen dat ik genoeg voorraad heb, daarvan kan je zeker zijn. ik was me er niet van bewust dat dit zo'n gegeerd product zou zijn. komt hoe dan ook in orde ;)
 
Steven, je mag voor mij ook zo een setje punchers opzij houden. Groeten Sam (tiger)
 
de meesten onder jullie hebben dit al gezien waarschijnlijk, maar deze spullen zijn ondertussen te koop op de webshop.
ik breng ze ook mee naar de ledendag. Mensen van het forum kunnen via pm de leaf punches bij mij bestellen tegen de prijs van 11,20 euro per stuk ipv 12,00 euro!
 
Dat ziet er zeer interessant uit, staat op mijn lijstje voor de kerstman.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan