Hoofdsponsor

Nu beschikbaar: een selectie uit het gamma van Matho Models

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Matho Models is een nieuw Belgisch merk dat enkele leuke accessoires aanbiedt voor de diorama bouwer en bouwers die met moderne voertuigen bezig zijn. Binnen een tweetal weken zou ik de volgende spullen moeten binnen hebben (alles schaal 1:35):

KtZauNm.jpg

mYKusjg.jpg

l0bW2AI.jpg

1HsejgV.jpg

exboTmx.jpg

FnVvl8z.jpg

metalen emmers
qNjy9bV.jpg

SRWcqZJ.jpg

Duitse waterkannen in verschillende maten
9tVLsy3.jpg

moderne kartonnen dozen (Evian, Coca Cola, Pepsi)
QnWw4lu.jpg
v3mL3e0.jpg

WWII wegwijzers Normandië
PwwFw90.jpg

H1XsMm5.jpg

r80Yllt.jpg

DfgOahO.jpg

yWZ4D2l.jpg

ratten
BNWyPXt.jpg

i0lbg3J.jpg

scharnieren voor houten poorten
8hmlvGF.jpg

DszmR3F.jpg

paddestoelen
mvfHVu4.jpg

(!) Duitse houten kisten airbrush masks. Realistische manier om op houten kisten in WOII setting de tekst aan te brengen ipv met decals.
bOPUh8K.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zie gelijk mijn aankomende bestelling groter worden....
 
Paar interessante items tussen, mmmmmm.......
 
Prachtig, prachtig!

He ik was het bijna vergeten (en doe het dan hier maar even), je vroeg ergens op het forum naar tips over niche maar nuttige modelbouwattributen voor in de verkoop. Wat kennelijk niet algemeen goed verkrijgbaar is in de handel maar wat iedereen redelijkerwijze zou moeten gebruiken voor liquid poly, secondenlijm, kicker etc. etc., zijn photoetched applicators. Bijvoorbeeld die van The Glue Looper (zie hier), waar ik zelf mee werk en nooit meer zonder zal willen, of Uschi van der Rosten's Ca-ndle.
 
Hey Roy, de CA-ndle heb ik al van een hele tijd geleden in de aanbieding maar tot nu toe heb ik er nog maar 1tje van verkocht. Ik heb nog 1 stuk op voorraad nu en ik denk dat ik het al drie jaar liggen heb ;) toch bedankt om mee te denken, dat apprecieer ik altijd.
 
Staat dat wel op de website dan? Ik had nochtans gekeken maar vond het niet. Wellicht daarom?



Edit: ik zie het al, je hebt dit bij 'building materials' staan. Misschien conform de inrichting van je webshop, maar ik keek bij 'tools'. Ik zie nu (pas) dat dat wellicht alleen maar tools zijn die verband houden met schilderen. Ik kan me zo voorstellen dat ik niet de enige ben die dit anders begrijpt, wellicht een idee om nog eens naar de indeling van je webshop te kijken. Je wilt natuurlijk niet dat door een onduidelijke indeling mogelijke orders (of aanvullingen op orders) verloren gaan.

Edit 2: ik zou de Candle zeker ook (tevens) onder het kopje 'glue' zetten. Dan worden mensen die gaan lijmen er nog eens extra op geattendeerd.
 
Laatst bewerkt:
Genoteerd Roy, daar heb je wel gelijk in. Ik heb de applicator in die categorieën gezet, bedankt om me daar op te wijzen! Ik denk dat de candle reeds voor het aanmaken van die categorieën was ingevoerd, waarschijnlijk dat het daarmee niet correct was toegewezen. Dit zal in de volgende versie van de webshop (ben ik achter de schermen mee bezig) beter op punt moeten staan.
 
Deze zijn ondertussen binnen en verkrijgbaar op de shop. Ik zal deze zaken ook mee hebben naar de beurs in Helchteren (moveleo) deze zondag.
 
Zondag eens kijken of er iets bij zit wat me interesseert ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan