Hoofdsponsor

1/250 Notre-Dame de Paris, schaal 1:250

Je lost ook alles op, ziet er weer prachtig uit fred.
 
Ook dit is echt genieten Fred.
Mooie vorderingen, knappe oplossingen...
Laat het vervolg maar komen.

Mark
 
smiley3909.gif
Vreselijk!!! Ornamenten passen niet, zelf al nieuwe leien moeten maken om het toonbaar te maken en nu passen de torens weer niet
smiley3909.gif

De moed zakt me aardig in de schoenen.
smiley5840.gif


Fred
smiley4298.gif
 
Fred.......zeker de moed niet laten zakken en zeker niet tot in je schoenen :D:D:D......ikweet dat je een geduldig mens bent ...gewoon eens diep ademen ...en alles nog eens goed bedenken :nowink: ben zeker dat je hier door geraakt ....kunnen je reserveonderdelen niet redden ...kop op man ....;););)
 
Gewoon even goed
smiley5968.gif
en een nachtje
smiley4429.gif
.
Dan komt het allemaal wel weer goed, de skills heb je en het woord opgeven staat niet in je woordenboek.
 
Helemaal met je eens Wim.
Kom op Fred. Een gezonde nachtrust en dan kan je er weer volop tegenaan.
Gaat nog helemaal goed komen.

Mark
 
zoals al gezegd ,fred

effe slapen ,en de ideeen om het op te lossen komen vanzelf ;)
 
Volhouden Fred.
Je hebt tot nu toe al wat moeilijke klippen weten te omzeilen, dus waarom deze ook niet....
Het is uiteraard wel kl***, maar als je een oplossing vindt is de voldoening des te groter.

Grtz,
Joost
 
Zaterdag en Zondag alles bij elkaar een uur of 7 aan gewerkt maar ze blijft tegenwerken.
Ik laat ze even een paar dagen rusten want een nachtje slapen zal helaas niet gaan, moet vannacht werken......

Fred
 
Hey Fredje, sterkte e man. Zullen u steunen tijdens de werkuren.
 
Wel, ik moet toegeven : die gelovigen bouwden wel erg mooie dingen hé... maar is het dan niet schrijnend dat ze regelmatig aan de deur.... neen, ik zal niet die toer op gaan anders, krijg ik nog onder mijn voeten.

Blijkbaar een niet zo goed passend model van een nochthans renomeerd merd/uitgever, dat verbaasd me toch enigszins hoor. Misschien is het een al wat ouder model van ze ?
 
kop op fred gebruik uw ying en yang, diep in en uit ademen en denk aan iets anders...goed...
en nu ne goei pot koffie en relaxen. als ge u wat beter voelt vlieg je er weer in met je haren recht!!:22:
:))zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
 
Blijkbaar een niet zo goed passend model van een nochthans renomeerd merd/uitgever, dat verbaasd me toch enigszins hoor. Misschien is het een al wat ouder model van ze ?

Dat klopt Dany, het is een model uit 1985 dus al snel 28 jaar "oud".

Ik was er dit weekend helemaal klaar mee maar al jullie steunbetuigingen dwingen me om door te gaan, waarvoor dank;)
Deze week even niet..... ik heb wel een haat/liefde verhouding met dit model dus......wordt vervolgd.

Fred
 
Interessant bouwwerk, ik heb nooit een gebouw gemaakt maar zal er vast ooit eentje maken.
Hopelijk ben je een beetje verder richting finish gekomen en zit het een keer mee.
 
Ik was er dit weekend helemaal klaar mee maar al jullie steunbetuigingen dwingen me om door te gaan, waarvoor dank;)
Deze week even niet..... ik heb wel een haat/liefde verhouding met dit model dus......wordt vervolgd.

Fred

Deze week is dus 3 maanden geworden......:P:P
Gisteren alles weer bij elkaar gezocht en weer wat stukken uitgesneden.
We gaan weer eens verder met dit model dus.
Zal niet gelijk op topspeed zijn....:sleep::sleep:

Fred
 
Aha, leuk te zien dat je dit project toch weer aanpakt.
De aanhouder wint.

Grtz,
Joost
 
tof dat je er opnieuw aan begint
veel frisse moed en geduld.
vgr
Marc
 
Aha, er komt weer beweging in het papier...
Ik blijf nog altijd volgen.

Mark
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan