Hoofdsponsor

nog eentje erbij

Jullie leveren zeer mooi werk en het is van harte gegund.

Daarom vraag ik me af als er niet beter een beginnersklasse zou zijn tijdens dergelijke wedstrijden? Tegen zo'n kwaliteit kan ik persoonlijk niet op.
 
bedankt voor de bloemen gasten, dat meen ik oprecht.

@MrArtex : Op wedstrijden waar je niveau masters hebt heb je ook beginners en gevorderden. Je hebt ook wedstrijden waar je geen 3 niveau's hebt en dan staan de modellen van bv de panzers allemaal bij elkaar en zo staan de 3 categoriën dus gemengd. In moveleo heb je de 3 niveau's apart.
 
Gefeliciteerd! Hoe goed een model ook is, pas als het goud binnen is weet je zeker dat je gewonnen hebt.

Ik weet natuurlijk niet wat er aan concurrentie was, vaak is die vlijmscherp, maar ik heb ontzettend veel bewondering voor hoe je dit model hebt aangepakt (zoals ik in de desbetreffende thread al had geschreven) en het verbaast me niets dat je hiermee met de hoofdprijzen vandoor bent gegaan.
 
Gefeliciteerd,heb deze live mogen aanschouwen een lust voor het oog schitterend werk heb je hier mee afgeleverd Famo!!!
 
Ook hier een groot dankwoord voor de lofbetuiging.

@ Roy : Er stonden uiteraard nog kanjers in de wedstrijd die ik persoonlijk mooi vond en met zorg gemaakt en met oog voor detail , kortom gemaakt met liefde voor de hobby !

@ Danny : Jouw dio-tjes waren ook zeker en vast de moeite waard en knap gemaakt !!!

@ Erwin : tx mate !
 
Dikke proficiat Famo, echt een sterk staaltje modelbouw 8)
 
Jawadde , een dikke proficiat man!
Voor mij behoor je tot de top !

Grt Nicolas
 
Heren, ook jullie bedankt voor de bloemen !
 
Hey Peter, een dikke welverdiende proficiat met al de prijzen die je met deze "jongen" in de wacht sleepte.
Zoals al door velen gezegd, dubbel en dik verdiend.

Mark
 
Dank U wel mark en blij dat ge weer in ons midden zijt ^^
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan