Hoofdsponsor

1/35 Nog een dockje. [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

bert65

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 okt 2011
Berichten
730
Ik ga beginnen met een nieuw diotje.Ik was al bezig met de U-boot Biber die hier op komt of in het water,even aankijken wat het mooist uitkomt.

CIMG6817.jpg
CIMG6818.jpg
CIMG6819.jpg
CIMG6820.jpg


De Biber is al in elkaar gezet.
CIMG6816.jpg
 
Die Zundapp is de max. Veel succes met dit bouwwerk Bert.
 
Ja de Zundap is een mooi modelletje.
 
Opzetje 1...een beetje te vol.
CIMG6821.jpg
Opzetje2...alleen een stukje van de wagon erop.
CIMG6822.jpg



 
mischien kan je op dat stukje wagon een kraan monteren die de sub in het water laat ?

het is natuurlijk maar een sugestie ;)

veel suc6 met de bouw
 
Opzetje 3 :

Zelf een stukje kade scratchen, evt afgieten via een mal die je van het origineel maakt.
Hierdoor zal het grondwerk een ietsje breder zijn en kun je de inham met trap uit het midden plaatsen van het grondwerk, wat altijd beter oogt.

't Is maar een voorstel hé !

Groeten Rik
 
Rik, er is nog een set van deze kade misschien dat ik die er wel aan plak,eerst even kijken wat de beste opzet word.Bij het "Frans dorp" topic is deze te zien.
Amazone,ik had al gekeken voor een kraan die op de kade kan staan er is er een van Verlinden maar misschien is zelfbouwen ook wel een optie.
 
Ik ga niet de hele wagon plaatsen,ik vind deze teveel ruimte innemen.Het word of een stukje hiervan of helemaal niet daar denk ik nog even over na.
Ik kan dan de u-boot of op de kade of in het water plaatsen en heb meer ruimte op de kade voor de motor en evt. meer figuren of wat anders.
Even een paar plaatjes van de motor.
CIMG6825.jpg
CIMG6826.jpg



 
leuke dio kan dit worden , ben benieud verder ..
 
Ik zou gaan voor de U-boot in het water en op de kade misschien een auto er nog bij. Zo'n Citroën of zo.

Grtz Bart.
 
hey bert... toffe dio die je hier gaat bouwen.... maare 1 vraagje... ben een absolute leek op gebied van boten en subs maar zijn die figuren niet wat aan de grote kant of zijn dit zo'n kleine subs.... ziet er volgens mij een beetje uit proportie uit.... kan aan mij liggen ook zunne...
 
Veel plezier met deze.
Je kan er anders nog een stuk dok aanbouwen, dan kan de wagon er helemaal op.
De verschillende docks van italeri kan je aan elkaar zetten.
 
Het probleem dat je hebt met dio's is dat je ze te vol kan plaatsen, maar je ziet wel
 
Dit is het resultaat van 2 dockjes naast elkaar op een ondergrondje.
CIMG6833.jpg
 
Yo Bert,

Das het voordeel van zulke modules, je kunt er alle kanten mee op...leuke uitvoering zo. Ben benieuwd waar je de fence zal plaatsen.

Greetz Nico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan