Hoofdsponsor

Nieuwe weathering mags

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

de nieuwe weathering mag, "Desert", zal binnenkort beschikbaar zijn. Daarnaast heb ik ook het nieuwe Weathering mag "Aircraft" met als titel "panels" besteld, maar ik heb nog geen bevestiging of ik deze kan krijgen met de huidige bestelling, fingers crossed.

zjqgPCa.jpg
L1u3t5c.jpg
 
Zeer interessant deze boeken,ik heb onlangs opgemerkt dat er veel boeken uitverkocht waren op de webschop gaan deze nog terug op voorraad verschijnen. ..
 
Danny ik vrees dat sommige van de weathering mags niet meer te krijgen zijn bij de leverancier. Misschien dat er nog een herdruk komt, zoals met de eerste nummers het geval is geweest onlangs, maar bv dat SS camouflages boek is momenteel uitgeput en zal niet meer op stock komen voor zover ik weet.
 
..., maar bv dat SS camouflages boek is momenteel uitgeput en zal niet meer op stock komen voor zover ik weet.

Ik heb het geluk gehad dat ik nog een (Engelstalige) versie heb kunnen bemachtigen op Crisis :) Het was ook het laatste exemplaar, er waren wel nog Duitstalige versies beschikbaar...
 
Klopt, enkel de Engelstalige is uitverkocht. Mooi koopje hoor Xavier!! Ben eigenlijk jaloers, had gedacht er ook eentje voor mezelf aan te schaffen bij de tweede levering.
 
En het beste van al, ik heb maar €18,00 betaald :))
 
Dit zijn heel goede boeken. Ik mis enkel deel 2 en hoop dat er een herdruk komt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan