Hoofdsponsor

1/12 Nieuw figuur tutorial [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat plastic sprue getrokken en bijgedetailleerd.Tevens in een donkerrode basiskleur gespoten.
De silicone tentakels zijn gelukt.Ze zijn geel/groen transparant, zoals in de film(sommige toch)

150%20mm%20Thing30.gif
150%20mm%20Thing31.gif
150%20mm%20Thing32.gif
150%20mm%20Thing33.gif
 
dit is mooi

ik verschiet er van dat de details zo scherp zijn, dit is kunst:8

grtz

peter alias huge
 
beestig gedaan man, goeie details, wordt tijd da'k nog eens naar die film kijk.-fck-
 
WAAAAAW man, ik sta echt versteld van je kunnen :ohmy:
 
Bedankt allemaal voor de reacties.Ik stel ze zeer op prijs.
't Zullen voorlopig zo wat mijn laatste aktiviteiten zijn wat modelbouw betreft.Ik ga een tijdje een andere richting uit en wat meer voor het grotere spul gaan.De Predator 1/1 heeft er natuurlijk veel mee te maken, maar er zijn nog interessante ideeen om eens te proberen.Dat grote spul is perfekt om aandacht te trekken:laugh:
 
Het totaalplaatje ziet er fantastisch mooi uit. Ik hoop wel dat je later de draad weer opneemt want je hebt fans hoor Jiver !

De 1/1 Predator en z'n ontwikkeling zijn hier ook van harte welkom !!!
 
Dit is em.Deze moet ik lifesize maken.2m 30 hoog.
 

Bijlagen

  • cinemaquette_predator_figure__1_l.jpg
    cinemaquette_predator_figure__1_l.jpg
    34,5 KB · Weergaven: 15
Een paar uurtjes kunnen schilderen vandaag.Ik hoop hem tegen Willebroek klaar te hebben.

150%20mm%20Thing34.gif
150%20mm%20Thing38.gif
150%20mm%20Thing35.gif
150%20mm%20Thing36.gif
150%20mm%20Thing37.gif
 
Zo met de ogen er op lijkt die Winston Churchill meteen te leven, ik vind het er nu al goed uitzien met deze kleuren:)
 
Ik ben gewoon sprakeloos bij wat ik hier allemaal zie.
 
Een paar uurtjes kunnen schilderen vandaag.Ik hoop hem tegen Willebroek klaar te hebben.

Ik dacht, die ga ik eens live kunnen bekijken, moet ik get***** werken.
Weer niets.

Erik.

P.S. pracht schilderwerk.
 
het was een genoegen deze tutorial te volgen Jimmy.
Ik begrijp dat je even in retraite gaat met een levensgrote predator, kom gauw weer terug met je verfijnde technieken hier.

Je hebt me een hoop antwoorden gegeven die in je postst gevat waren en door je figurenchart voel ik me gesterkt om weer eens een figuur uit de klei te trekken.

nog eens bedankt man.

René
 
Huh, Jiver,

een 1/1 model, dat is nog altijd een model hoor, dus mag je gerust ook hier demonstreren...
 
Huh, Jiver,

een 1/1 model, dat is nog altijd een model hoor, dus mag je gerust ook hier demonstreren...

Natuurlijk, waarom ook niet.Ik bedoelde maar dat ik dit jaar projekten verwerk die uiteindelijk geen modelbouwprodukten opleveren, maar achteraf gezien is dat ook helemaal niet belangrijk.Buiten de Predator, zijn er nog een drietal ontwerpen die het daglicht zullen zien.Die zijn ook aan de grote kant(1/4), dus niet echt modelbouwgericht, maar wel naar verzamelaars toe.2 kan ik vernoemen: van de Reaperbuste wil ik een volledig figuur maken(bij wijze van experiment) en een nieuwe Alien warrior.De 3de, daar kan ik nu nog niet teveel over zeggen, maar die gaat wel in een nieuwe tutorial, zo meteen online.Het is een stripfiguur.
 
Mooi zo, jij weet ons best te boeien hoor!
 
Is dit nu afgerond Jiver ? Het ziet er iig. erg sterk werk uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan