Hoofdsponsor

Anders / onbekend Niche topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
W

wevan

Guest
Ben zelf een grooot liefhebber van scifi kits,zij het dan meer de resin kits (starwars,startrek,space1999 en galactica)
Enerzijds bouw ik ze maar anderzijds ,en nu komen we er,giet ik zelf resin kits.
Zijn er nog dergelijke modellers onder ons?ja?welke projecten,welke technieken,etc....
Zal zelf morgen enkele fotos posten van kits in aanbouw maar ook van gegoten stukken.
Hoe ben ik er toe gekomen?had ooit een resin kit gekocht die zodanig abominabel was qua uitvoering en detail,dat ik 'm uit collaire zelf hertekend en gegoten heb :)

grts
Werner
 
laat maar kommen werner die foto's ik wacht wel tot morgen .
gr soetkin
 
Werner....ben heel boeiend aan het kijken ...maar ik zie geen foto's :(:(:(:(
 
2 kits in aanbouw:stardestroyer om en bij de meter.superstardestroyer ergens over de 90cm's

/home/werner/Downloads/IMG00001-20130712-2138.jpg
/home/werner/Downloads/IMG00002-20130712-2139.jpg
/home/werner/Downloads/IMG00003-20130712-2141.jpg
 
swa,ik ben er niet zeker van of ze doorgekomen zijn ?
insert image was toch de juiste manier?
 
swa,ik ben er niet zeker van of ze doorgekomen zijn ?
insert image was toch de juiste manier?
Neen ze komen niet door ....foto's opslagen in gallerij in mijn albums...daar na kan je elke foto kopieren naar je berichten in je topics ;)
 
Spaander,
dank voor de info.eens kijken of ze er nu door komen.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Wow Werner:wacko::wacko::wacko:.....ziet er een mega projekt uit ammaai..ga dit zeker blijven volgen..als je ooit tijd en zin Hebt;;;zou je toch eens de howto van dat gieten hier op ons forum kunnen zetten..ben daar zeeeer nieuwsgierig naar ;););)..en denk vele andere ook...:D:D:D
 
WOW, hoe lang is die SSD??


EDIT> rond de 90cm zie ik nu..
Hoe zit het verder met gietmarkeringen en schuurwerk met jouw modellen?
Ik ben een beetje angstig om resin te gaan gebruiken wegens astma..
Weet wel dat je met een masker en nat schuren een hoop tegenhoud maar toch durf ik het niet aan..
 
Wow Werner:wacko::wacko::wacko:.....ziet er een mega projekt uit ammaai..ga dit zeker blijven volgen..als je ooit tijd en zin Hebt;;;zou je toch eens de howto van dat gieten hier op ons forum kunnen zetten..ben daar zeeeer nieuwsgierig naar ;););)..en denk vele andere ook...:D:D:D

geduld wordt beloond :) ben bezig zo wat alles bij een te sprokkelen en dan zwier ik 't er zeker op
 
geduld wordt beloond :) ben bezig zo wat alles bij een te sprokkelen en dan zwier ik 't er zeker op
Werner....top man....en geduld...ammaai zie me hier zitten te beven en schudden op mijn stoeltje:P:P:P:P...neem gerust je tijd maatje ;););)
 
WOW, hoe lang is die SSD??


EDIT> rond de 90cm zie ik nu..
Hoe zit het verder met gietmarkeringen en schuurwerk met jouw modellen?
Ik ben een beetje angstig om resin te gaan gebruiken wegens astma..
Weet wel dat je met een masker en nat schuren een hoop tegenhoud maar toch durf ik het niet aan..

gietflash valt wel mee,als je mold goed is ,kom je al een heel eind ;)
resin geeft idd heel wat stof af.ik schuur meestal buiten en met nat.je hebt van die speciale maskers in de hubo bv.zijn iets duurder maar kan je denkelijk vrij gerust mee werken.
 
Ik ben een heeeeele grote fan van Sci-fiction...maar hou mij momenteel heel hard bezig met ABL..rollend materiaal ...en hou mij nu ook bezig met figuurschilderen (fantasy) in een beginstadium..maar het gieten intresseert mij hevig...voor spullen en figuren te maken waar geen kits van zijn ...en zeker op gebied van ABL......;););)
 
Ik ben een heeeeele grote fan van Sci-fiction...maar hou mij momenteel heel hard bezig met ABL..rollend materiaal ...en hou mij nu ook bezig met figuurschilderen (fantasy) in een beginstadium..maar het gieten intresseert mij hevig...voor spullen en figuren te maken waar geen kits van zijn ...en zeker op gebied van ABL......;););)

ABL is belgisch leger veronderstel ik?vooral tanks dan?
het gieten op zich is niet moeilijk.als er geen kit van is,is het belangrijk dat je een goede master maakt.kan wel wat tijd in kruipen :)
 
Ik ben een heeeeele grote fan van Sci-fiction...maar hou mij momenteel heel hard bezig met ABL..rollend materiaal ...en hou mij nu ook bezig met figuurschilderen (fantasy) in een beginstadium..maar het gieten intresseert mij hevig...voor spullen en figuren te maken waar geen kits van zijn ...en zeker op gebied van ABL......;););)

btw,heb nog 2 leuke militar kitjes staan...niet abl,maar wo2.een 1/72 hobby boss dora railway gun en.....en....de soar artwork 1/35 dora railway gun. (2m lengte :) )
 
ABL is belgisch leger veronderstel ik?vooral tanks dan?
het gieten op zich is niet moeilijk.als er geen kit van is,is het belangrijk dat je een goede master maakt.kan wel wat tijd in kruipen :)
Inderdaad het belgisch leger8)8)....en van die master had ik al wel begrepen;)...en wat is tijd als je graag iets wil leren en verkrijgen :D:D:D
 
nog enkele fotos van de SD onderdelen..

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
mss off topic maar wou toch nog even mijn partners in crime meegeven :)

attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan