Hoofdsponsor

naamplaatje nodig voor je model, maquette of project?

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Naamplaatje voor je model, maquette of project

Dag iedereen,

ik heb een leverancier gevonden die naamplaatjes kan maken volgens jouw specificaties, om aan een project toe te voegen voor die "final touch". Ik had er reeds eentje laten maken voor mijn laatste project, en dit zag er zo uit:

QqhNzxU.jpg

Je kan ze via pb hier op het forum bij mij bestellen. De vraagprijs is 2 euro per plaatje en hierbij is de verzending inbegrepen.

Wat ik van jou moet weten is welke tekst er op moet, welke kleuren je wil, en hoe groot het plaatje moet zijn.
Het plaatje is uit kunststof gemaakt en kan makkelijk met houtlijm (witte lijm) bevestigd worden.

kleuren opties:

- goud (achtergrond) met zwarte tekst (zoals die die ik gebruikte)
- zilver met zwarte tekst
- wit met zwarte tekst
- zwart met witte tekst
- rood met witte tekst
- wit met rode tekst

De maximale afmetingen zijn 200mm hoog en 300mm breed (dus dat is vrij groot - 20cmx30cm, daar kan je al eens wat tekst tegenaan gooien)

Lettertype opties zijn bv italic, bold, onderstreept,
lettertypes kan je kiezen uit de standaard lettertypes in windows voor zover ik weet. Als je iets speciaal wil kan ik dat wel navragen en je een antwoord geven.

De productie van het plaatje kan naargelang alles op voorraad is een weekje duren.
grtz Steven
 
Laatst bewerkt:
Dat is fijn ik zal het onthouden indien ik er eentje nodig moest hebben
In ieder geval bedankt voor het melden en de moeite die je er voor doet
Marc
 
dat is zeer interessant. bedankt voor het aanbod
 
Leuk aanbod,hou dit zeker in gedachten,gaat nog vaak van pas komen...bedankt!

Grtz yves,
 
bedankt voor het aanbod, komt zeker van pas straks.
 
Dit is super goed nieuws heb er eentje nodig voor men laatste project,ik zal binnenkort heel graag een pb sturen...
 
Voor zover ik weet zijn de lettertypes die standaard bij windows zitten beschikbaar, voor speciale zaken zoals gothische letters ben ik niet zeker - ik merk ook dat dat lettertype niet gratis is bv. Als je écht dit lettertype wil kan ik het wel navragen maar ik denk dat je dan de font bestanden zal moeten aanleveren.

Als die naamplaatjes veel gevraagd worden kan ik misschien op termijn onderzoeken of ik zelf een freesmachine kan kopen om zo'n plaatjes te frezen, dan zou het geen probleem meer mogen zijn (maar dit is natuurlijk toekomst praat)
 
ben aan het denken voor mijn volgende projectje.
Maar daar zou redelijk wat tekst moeten opkomen...
ofwel ga ik het anders moeten oplossen en op het plaatje enkel het model van de wagen...

je hoort nog van mij
 
Hey Verbeek,

het lijkt er idd op dat die fonts gratis zijn, des te beter :) Ik weet alleen niet of mijn leverancier deze fonts ook kan gebruiken, vandaar dat ik het zou moeten navragen indien iemand een aangepaste font (eentje die niet standaard in windows zit dus) wil gebruiken. Ik denk dat het van de situatie zal afhangen dan.

Wel interessante links, die zal ik onthouden!
 
Toppie ,wat je ons in de nabije toekomst zal kunnen aanbieden Steven :) !

Een grote meerwaarde voor de model/diobouwer ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan