Hoofdsponsor

Anders / onbekend MPC AT-AT Walker [!F]

Caretaker

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 dec 2011
Berichten
202
Hallo allemaal.
Hier weer eens een build van mijn werkbank..

Het is mijn eerste Star Wars model en er zullen er nog een aantal volgen.
Ik heb het model gespoten met grijze primer van Vallejo met een mooie preshade eroverheen, toen nog een laag grijze primer en toen een matte clearcoat eroverheen gespoten.
toen een redelijk zware wash erop. (zwart, bruin en burnt sienna..)
De wash is op sommige plaatsen iets te zwaar als ik de foto's zo bekijk maar als je het model in je handen hebt valt het best mee..


P1050453_zps5aae829e.png


P1050439_zps818189c8.png


P1050438_zps8a2967f4.png


P1050437_zpsa88dc1f9.png


P1050436_zpsbb7ae25d.png


P1050435_zps5b2fb495.png


P1050434_zpsb24ddc88.png


P1050427_zpsd0c9540a.png






Greetz
Jim...
 
Nice.... nog een goeie ouwe originele MPC kit van RotJ, een stukje nostalgie.

Mag ik beginnen met een klein puntje van kritiek ? Je voorpoten zitten verkeerd :)De stangen die de "voeten" verbindt met de "onderbenen" horen langs binnen te zitten en niet langs buiten.

Je spuitwerk is zeer mooi gelukt en de wash staat er zeker niet mis op ! Foto's hebben de slechte eigenschap om sommige dingen uit te vergroten of beter te laten zien. Wat je zou kunnen doen is een drybrush geven met een lichtgrijs om eventueel te camoufleren als het je stoort, maar het lijkt me niet dadelijk nodig !

Mooi werk !

G.
 
Mag ik beginnen met een klein puntje van kritiek ? Je voorpoten zitten verkeerd :)De stangen die de "voeten" verbindt met de "onderbenen" horen langs binnen te zitten en niet langs buiten.

G.


Hoi G.

je hebt helemaal gelijk. Ik kwam erachter nadat ik de voorpoten helemaal gelijmd had.
Deze bestaan uit 8 delen en toen alle lijm netjes was uitgehard zat ik nog wat foto's te bekijken en zag ik het ook.
Helaas kan ik de poten niet omwisselen omdat de bevestiging dan niet past.
De achterpoten bestaan maar uit 3 delen dus die kun je niet echt fout lijmen.. :)

Ondanks dit vind ik dat er toch wel een net model staat.
Wat betreft de drybrush, dit zal ik nog even in gedachten houden.
Maar de wash zit nog niet onder een laklaag en zou misschien met een nat wattenstaafje nog wel iets lichter gemaakt kunnen worden..
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan