Hoofdsponsor

Molotow Chrome stift, fineer, Milliput, Excel mes, schuurmaterial, boortjes 0.3-1.6mm

Burglar

Sponsor
Registered
Lid geworden
18 jan 2011
Berichten
1.273
Dag iedereen,

In navolging van het gesprek over Molotov chrome stiften heb ik de groothandel aangesproken die deze in België verdeelt. Blijkt dit een groothandel te zijn die ik een tijd geleden reeds had aangesproken om spullen bij te bestellen, dus ik dacht van meteen al enkele zaken bij te nemen die ik op mijn planning had. Bijgevolg komen (hopelijk) volgende week de volgende zaken op stock:

molotow liquid chrome stiften (de refills zijn momenteel niet op voorraad maar komen later nog)
Bildschirmfoto-2016-05-31-um-14.58.24.png


Fineerhout, ideaal om je diorama basis mee af te werken door bv de irreguliere rand te bekleven. Fineerhout is 0.8, dik en flexibel dus kan ook in gebogen houdingen gekleefd worden.
fineer.jpg

sockel.jpg

Excel mesjes, omdat dat nu eenmaal iets is wat veel modelbouwers nodig hebben.
ook de navullingen zal ik hebben, ronde mesbladen en rechte.
excel-77k01.jpg

Excel boortjes houder
55661-500x500.jpg


modelcraft boortjes, twee verschillende sets
modelcraft_zpsumcdmecq.png

Milliput Standard en superfine, gezien deze putty ook door velen gebruikt wordt.
standard_yg.jpg
superfine_white.jpg

Schuurmateriaal van Flex-i-file, pads, sticks en papier. Ook de gekende flex-i-file houder met schuurbanden.

123.jpg400.jpg600.jpg3200.jpg
2800.jpg801.jpg
 
Laatst bewerkt:
Steven goed man nu kan ik ook leuke dingen kopen bij u die voor mij nodig zijn
Marc
 
Ik ben zelf ook wel benieuwd naar die chrome stiften eigenlijk. De navullingen (interessant voor airbrush) zijn momenteel wel uit voorraad bij de producent wegens de hoge vraag (hoe zou dat toch komen). Dus voorlopig enkel de stiften.
 
Joepi... naar zo'n frame en fijne schuurbandjes ben ik al ff op zoek... welk is de volgend beurs die je aandoet Steven?

Groetjes,
Kurt
 
Mooie aanvulling op je reeds stevige aanbod. Je bent goed op weg om mijn enige leverancier te worden in deze zaken.
ik heb mogelijk nog een leuk item voor je gevonden, zal het je doorsturen via een PB of een ander media.
 
steven een setje boortjes mag je al zeker opzij leggen voor coachke
 
Fijn dat je , je nieuwe spullen mee zal hebben naar Bornem ;)
 
Jasses, volgende week alweer Bornem? Maar snel iets inschrijven dan.

Wat ik bij Excel ook bijgekocht heb, zijn de schaafmesjes. Ideaal om oneffenheden weg te schaven of om bijvoorbeeld details weg te halen die je door PE moet vervangen. Ook voor het gelijk schaven van dichtgeplamuurde ejector pin marks.

attachment.jpg
 
Die chrome stiften hebben ook mijn interesse. Al ergens een idee van de richtprijs?
 
weer leuke aanvulling van je assortiment. De Liquid Chrome heb ik ondertussen al, maar zeker handig dat ze bij jou ook te verkrijgen zijn. Ben ook wel benieuwd naar de navullingen, want ik denk dat mijn stiftjes er rap gaan door zijn :D
 
Zal afhangen van de leverancier Jordi, daar heb ik momenteel nog geen zicht op jammergenoeg.

@StevenVD die beiteltjes zitten ook bij de messen die ik heb besteld

@Erwin de prijs is resp voor de 1mm, 2mm, 4mm stift gezet op 4,60 euro, 5,60 euro en 6,60 euro

@coachke komt in orde
 
Bedankt Steven ik zie u wel
ik kijk er weeral naar uit , ik vind dat zo leuk om op een beurs rond te wandelen altijd leuk en je komt altijd iemand tegen die je kent

Marc
 
De levering is vandaag aangekomen, net op tijd voor de beurs van dit weekend dus.

Jammergenoeg zag ik dat de levering niet compleet is, er staat vanalles in backorder want tijdelijk niet leverbaar. Ik zal straks een overzicht plaatsen van wat er effectief geleverd is en wat niet, maar ik kan al met zekerhied zeggen dat de chrome stiften er zijn.
 
ik passeer zeker eens komende zondag ;)
 
rap eens gekeken al voor de geïnteresseerden, ik heb van de 1mm en 2mm elk 18 stiften op voorraad, van de 4mm zijn er dat slechts 6. Het zijn er dus wel genoeg voor de eerste geïnteresseerden maar nu ook niet een enorme hoop. Vanavond zet ik deze op de webshop, dan zal je ze kunnen bestellen/reserveren voor dit weekend.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan