Hoofdsponsor

1/24 Micro cars

Schaal 1/24 - 1/25
Goed hersteld. Heb nog niet eerder iets gehoord van reactie met tamiya tape.
 
Bedankt voor de reacties.

Michel gebruik altijd Tamiya en inderdaad nooit geen problemen had deze keer een andere merk verf gebruikt en dat is waarschijnlijk de boosdoender geweest omdat er nu geen problemen waren.

Erwin, Ik zie er meer een botswagentje van de kermis in :-) maar een schoen zal ook nog kunnen alleen even een veter toevoegen dan :laugh:
 
Steeds mooi als de verf erop gaat en vergeet je direct de stressmomentjes hier en daar ( in de positieve zin hé):-)
 
Nog bedankt voor de reacties mannen.

Beide karretjes hebben diversen lagen vernis gekregen en kunnen nu een weekje uitharden en dan polijsten en de rest van onderdelen erop zetten dus het eind komt in zicht.

DSC_2689.JPG

DSC_2691.JPG
 
Begint er al leuk uit te zien, ook al staan ze nog in de spuitcabine.
 
Die kleine rode lijkt mij de basis te zijn voor het ontwerp van het Ethias autootje uit hun reclame op tv.
Kijk al uit naar het eindresultaat.
 
hoe knap zijn ze nu niet geworden he tof gedaan Ron
Marc
 
Ron, wat hoeveel maal is diversen en wanneer word het te dik ?
Vraag mij dit steeds af :s
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Erwin ik moest even opzoeken wat Ethias was en ja heeft er wel iets van weg.

Pascal ik leg meestal 6 tot 8 lagen vernis als er gepolijst moet worden en doe meestal 2 lagen per dag. Ik gebruik geen 2K vernis dan kan er wat lagen minder worden gespoten omdat de 2K vernis harder is dan de Tamiya vernis die ik gebruikt.
 
Great builds and subject matter, but these are cars that you do not drive , you wear them.
 
Great builds and subject matter, but these are cars that you do not drive , you wear them.
:LOL: :LOL:

Ze zijn klaar na een berg ellende met de pasvorm van de kleine onderdelen. IK ben niet echt tevreden mede door dat ik hier in huis geen Aclad ga gebruiken voor de stank (in een klein huisje) en nog een paar dingentjes maar vind ze goed genoeg voor voor in een schowcase te plaatsen, loop er wel aan te denken om er iets van een diorama van te maken.

Het ruitje van de Brütsch is resin en durfde het niet aan om hem te polijsten, had ook al een paar pogingen gedaan om hem van transparant plastic na te maken maar na een poging of zes maar voor het moment opgegeven. Volgende keer eerst even de modellen oppoetsen voor de foto
:oops:
:oops:


DSC_2701.JPGDSC_2702.JPGDSC_2703.JPGDSC_2704.JPGDSC_2705.JPGDSC_2706.JPGDSC_2707.JPGDSC_2708.JPGDSC_2709.JPGDSC_2710.JPG
 
Spijtig van dat ruitje. Voor de rest vind ik het heel mooi!
 
In een diorama kan je een reden maken voor die ruit he.
Speciaal en knap werk geworden.
Aanhangwagentje is toch geweldig hoor.
 
Speciale maar leuke wagentjes en die aanhangwagen maakt het alleen maar mooier.
Toch een knappe bouw Ron.
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Met dat ruitje komt wel goed daar ga ik nog eens goed voor zitten als al die probleempjes bezonken zijn.
Een diorama met een dik pak ijs zal wel het ruitje kunnen verklaren Pascal :laugh:
Dat aanhangertje is inderdaad een zeer leuk dingetje geworden.
 
Knappe modelletjes :cool:

Een dio zou wel duidelijker maken hoe klein deze in werkelijkheid waren, zeker mocht er een figuur bijstaan... 😇😉
 
Ja figuur komt erbij te staan Beyond inderdaad voor het formaat .
 
Ondanks het ruitje toch een mooi eindresultaat.
Marc S.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan