Hoofdsponsor

1/35 Merkava MK IV (Meng)

eerste bemanningslid, nog een paar kleine correcties en verf.

DSC_0972.jpg DSC_0973.jpg DSC_0974.jpg DSC_0975.jpg DSC_0976.jpg
 
Altijd tof om wat aangepaste figuren bij een model te hebben. Nice! De Merkava ziet er ook al goed uit!
 
Net je bouwverslag eens door lezen.
Mooi werk dat je al hebt neer gezet benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Bedankt,
het tweede bemaningslid, naar een foto
e135f4c8a57f8ec2db1fc9a7be079585347840ad.jpeg

Niet exact overgenomen, maar past wel vind ik

start van de bit box
DSC_0984.jpg DSC_0985.jpg

inpassen in het voertuig

DSC_0977.jpgDSC_0978.jpgDSC_0981.jpgDSC_0982.jpgDSC_0983.jpg
 
Geef toch wel net dat Xtra`s die aangepaste figuren.
 
Bedankt Ron
ondertussen blijven we verder werken aan wat details, fine tuning van de figuren en het toevoegen van wat extra afdekkingen en straps.
nog een hoop ideeën en werk om, om te zetten.

DSC_0986.jpgDSC_0987.jpgDSC_0988.jpgDSC_0989.jpgDSC_0990.jpgDSC_0991.jpgDSC_0992.jpgDSC_0993.jpgDSC_0995.jpg
 
Het is in dit soort gevallen toch erg praktisch als je, naast de reguliere modelbouw, ervaring hebt in het modelleren van figuren. Dan heb je al een behoorlijke stap voor.

Voor de zekerheid, je kunt de foto's ook groter plaatsen in plaats van als thumbnails he... ik neem aan dat dit je persoonlijke voorkeur is, maar mocht je het niet beseffen dan is het maar gezegd.

Alom knap werk, succes met de vervolgen.
 
Mooie vorderingen voor wat de detaillering en aanpassingen van de figuren betreft. Modelbouw van een hoog niveau.
 
Bedankt Roy,
Is zo een ding, grote foto's. Als je op de thumbnail klik krijg je ze ook in een filmstrip in ware grote. Of toch in het formaat dat ik ze opgeladen heb.
De leden hebben dan zelf de keuze of ze echt geïnteresseerd zijn of niet.
En ja mijn ervaring met figuren en sculpteren komt mij nu zeker ten goede, in andere dingen kom ik dan een beetje tekort.
Maar ik ben persoonlijk tevreden met wat ik tot nu toe heb gedaan, hem nu nog volledig afwerken is het doel.
 
Het voordeel van zelf kunnen sculpteren is dat je figuren op je dio mooi kan aanpassen naar de situatie..
...En die nergens anders te zien zijn ;)
Benieuwd wat er nog komt.
 
Het voordeel van zelf kunnen sculpteren is dat je figuren op je dio mooi kan aanpassen naar de situatie..
Dat is een zeer groot voordeel.
Respect voor wat je hier weer laat zien.
 
Tjonge, wat ziet er dit weer prachtig uit. Je doet echt je voordeel wel met je kennis betreffende figuren creëren.
 
Dank u, we doen verder
De IDF infanterist die iets aanduid
DSC_0996.jpg DSC_0997.jpg DSC_0998.jpg
Body armor van een crew lid
DSC_0999.jpg

of ik ze in de setting ga gebruiken weet ik niet, de inspiratie komt van een foto van een IDF vrouwelijke soldaat.
Heb jammer genoeg niet op save gedrukt.
DSC_1000.jpgDSC_1001.jpgDSC_1002.jpg
 
Mooi werk met de figuren maar dat is iets waar ik me niet aan waag
Helemaal geen ervaring mee.
Het mooie is wel natuurlijk dat je zo unieke figuren krijgt en mooie dios kunt maken

Mark
 
Verder werken aan details en andere prutsen
DSC_1004.jpg DSC_1005.jpg DSC_1006.jpg

zal waarschijnlijk voor iets apart worden
DSC_1007.jpg DSC_1008.jpg DSC_1009.jpg DSC_1010.jpg
 
Sorry Jan maar is de rechter bovenarm van de man die de granaat draagt niet te lang?
Die soldaat op de tank daarentegen is mooi gedetailleerd.
 
twee paar ogen zien meer, zal er de zaag nog effe in zetten. (y)
 
waarschijnlijk voor de schuif ooit te gebruiken, maar een mooie oefening tussen de rest van de Merkava bemanning

DSC_1019.jpg DSC_1020.jpg DSC_1021.jpg DSC_1022.jpg DSC_1023.jpg DSC_1025.jpg
 
Ook de vrouwen hebben dienstplicht in Israël.
De brunette is geslaagd maar met de andere loopt het fout maar dat had Erwin en u zelf ook al door.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan