Hoofdsponsor

Mercury comet 67 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een plaatje dat kan wel ja en ga ik mee akkoord,winnen? ach weet je ik doe de hobby veel te graag he en dat is voor mij al winnen op zich.;)
 
Da's waar Patje ,plezier in de hobby daar gaat het om.
 
Maar wat doet dat product eigenlijk want snap de bedoeling ervan nie echt he .

Wel, je kunt het gebruiken als vernis, en volgens info die ik heb gekregen van de mannen van Alclad zelf, ook op hun metaalverven, inclusief chrome.
Daarnaast geeft het een betere bescherming tegen krassen aan je raampjes en ze gaan er nog eens beter van blinken.
 
Lees maar eens het verslagje van mijn Maserati Bora.
Daar heb ik het toegepast.
(voor de rest niet te veel kijken naar de afwerking van de wagen, dat was mijn eerste stukje modelbouw...)
 
Goede nacht het is nu twee uur geweest en ik ga nog aflakken.heb er speciaal een droogbox voor gebouwd en daar zal de mercury in worden gezet om uit te harden.
Morgen de foto's er van.Nu ga ik me toeleggen op het spuitwerk zodat ik op tijd klaar ben met de mercury want er is niet veel tijd meer he.
Patje.
 
Jah ik kon me niet houden dus ik zet ze toch nog deze nacht.Hier ga ik.

attachment.jpg
alles bekleed met de verpakking van een lcd tv
attachment.jpg
De voorste doek word zacht naar beneden getrokken en vast gezet met prikkers
attachment.jpg
Twee eetstokjes dienen als hand-man
attachment.jpg
en hier kan ik meerdere stukken opleggen
attachment.jpg
Dan eens met de nog niet gelakte comet
attachment.jpg
na het spuiten sluit ik deze onmiddellijk en laat het telkens tien a vijftien minuten wachten alvorens een nieuwe laag erover te zetten.
En nu doe ik verder mensen,tot morgen he;)
Patje.
 
Goede avond mannen,de mercury word mooi en de lak lukt goed dus later vanavond komen de eerste foto's ervan.Dat er misschien foutjes kunnen aan zijn is steeds mogelijk en dat zie ik dan wel maar wat mijn mening persoonlijk betreft over de resultaten staat vast dat ik er tevreden over ben.
Zo ik ga vlot verder gaan doen zie ,tot laters.
Patje.
 
Foto's Patje, foto's.
 
Niet te lang he Patje we branden van nieuwschierigheid :) :P

Gr
Dirk
 
Zo de eerste pics zijn er,vergeef me de slechte kwaliteit maar heb geen betere camera dus jah....
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ben niet erg tevreden hiermee,de foto's zijn niet erg goed.Morgen overdag na het werk foto's maken he.
Patje.
 
We wachten vol geduld naar de foto's van morgen.;)
 
Om vanacht af te sluiten,ik deed een laatse controle op de mercury en dat ziet er goed uit.ik denk nog 1 laag te gaan en dan is hij klaar voor de samenbouw en de uiteindelijke afwerking,
Even samen gevat wat er nog te doen valt.
1:carosserie binnenkant verven en glas aanbrengen.
2:veiligheidsriemen plaatsen
3:deuren bevestigen
4:motorkap en kofferdeksel plaatsen
5:twee kabeltjes aansluiten en figuurtjes plaatsen
aan de deuren nieuwe bmf zetten aan de driehoekige lijstjes en glas inzetten.
Dan is de mercury af,zo tot morgen mensen.
Patje.
 
Ja ja Patje morgen beter ik had ook zo'n camera ik heb hem er uit gesmeten haha;) maakte alleen mooie foto's bij dag licht.
Maar ok Patje ik ga nog wel even nagelsbijten zo op het eerste gezicht gaat ie goed.

Gr
Dirk
 
Ik ben echt benieuwd naar de eindfoto's Patje. Ziet er goed uit.
 
Hoi allemaal deze week werk ik de mercury helemaal af enworden eindfoto's van gemaakt.
@Christophe:wees gerust ze komen eraan maatje.Het ziet er dus echt beter uit dan op foto.
 
En toch blijft hij ons dat lappen he!!!! Foto's, foto's, foto's!!!! :p
 
D'r zit alleszins veel glans in uw spuitwerk, Patje. Mooi hoor.

Moest ik haar hebben, 'k zou het er kunnen in kammen. :laugh::laugh:



Droop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan