Hoofdsponsor

1/35 MERCEDES G4 ( ICM )

Willy

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
3 feb 2020
Berichten
783
Dit model is afgewerkt als een Partizanenwagen .ik heb 2 machinegeweren toegevoegd , Ondertussen heb ik vernomen dat ICM zelf een versie
van de Partizanenwagen uitbrengen zal.
Ik heb mij gebaseerd op tekeningen. De vraag is of die korrekt zijn.
Mijn model is een Luftwaffe bevelhebber voertuig.

20220221_151214_resize_26.jpg

20220221_151252_resize_86.jpg

20220221_151234_resize_55.jpg

20220221_151313_resize_8.jpg

20220221_151330_resize_46.jpg
 
Hey Willy, mooi model man.
Zoals zo dikwijls bouwt men een model dat geen enkele fabrikant uitbrengt en , als het uiteindelijk af is, brengt er iemand dit model uit.
Ik heb de ICM kit (niet de partisanenwagen) ook liggen. Is de fitting OK voor deze kit of zijn er valkuilen?
 
Moeilijk te onderscheiden op dé foto’s, maar licht er een soort tapijt op de vloer ?

Greetzzzz Modest.
 
Hey Willy, mooi model man.
Zoals zo dikwijls bouwt men een model dat geen enkele fabrikant uitbrengt en , als het uiteindelijk af is, brengt er iemand dit model uit.
Ik heb de ICM kit (niet de partisanenwagen) ook liggen. Is de fitting OK voor deze kit of zijn er valkuilen?
Hallo Erwin, dat ICM model past heel goed in elkaar, heeft tamelijk veel onderdelen, er zit ook een motor in maar ik heb de motorkap toe gekleefd. Ik heb ook van ICM hetzelfde model op 1/24 schaal en daar zal ik de motor detailleren. Die steunen voor de machinegeweren heb ik ineen geprutst met aluminium en foto etch overschotjes. Willy.
 
Moeilijk te onderscheiden op dé foto’s, maar licht er een soort tapijt op de vloer ?

Greetzzzz Modest.
Hallo Modest, dat je goed gezien dat tapijt. Ik heb een stukje textiel op maat gesneden en op de vloer gekleefd. Dat textiel had de juiste structuur die ik op een tekening gezien had. Willy.
 
knappe kleuren.
Indrukwekkend voertuig en mooi gemaakt.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan