Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Memoirs of a Geisha , 1/5 garden diorama .[DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dankje luitjes , ik denk dat ik morgen mijn 3 koikarpertjes binnen krijg , het water gebeuren neemt toch veel tijd in beslag qau uitharden laagje voor laagje ( 1 a 2 mm ) over 24 viekante cm .
 
Nou de koikarpertjes zijn binnen , en die kunnen morgen in de paint voor later in het water 8)

005~36.jpg
 
Je hebt er een heel mooie dame van gemaakt Bubble. Die blik in haar ogen .... prachtig.
 
Zijn dat gewoon hangertjes voor aan een ketting?

Fred
 
dankje luitjes ,

yep fred , het zijn hangertjes voor aan een bedelarmband of nek .
 
De tuin is alweer een stukje verder , het zachte groen is erop en wat houtnatuur snippers .
het is tot aan de waterrand verwerkt , alleen nu komen de water planten aan de rand voor er meer water in kan .
de koikarpers hebben hun kleur en die voorzie ik eerst een laagje magic water en lag ze later op die hoogte alsof ze net onder de water spiegel liggen .
dus nog genoeg te doen ;)

002~43.jpg

001~48.jpg

003~47.jpg

004~50.jpg

005~38.jpg

008~40.jpg

009~36.jpg

011~24.jpg

018~24.jpg

020~16.jpg

021~19.jpg

022~18.jpg

024~9.jpg

Tot zover .
 
Die tuin word prachtig Bubble.
En die vissen zien er goed uit.
 
Bubble....een knappe dame in een prachtig decor,schitterend! :)
 
Knap werk Bubble. Op zich is dit al een plaatje.
Met de Geisha erbij wordt het gewoon schitterend.
Je koi's zien er ook goed uit.
Mark
 
Wat mooi gedaan Bubblegum...die koi's zien er net echt uit...zal weer een plaatje worden...
 
Jawadde...
Zo'n madam in zo'n decor... Man man man ....
Met de "K" van Kunst. Echt proficiat.

Grtz,
Joost
 
Dankje Luitjes ,,

Ik heb vandaag weer wat zitten peuteren aan het diorama , aan de overrand wat doorlopers van de boom , ik probeer het het zo natuurlijk te houden .
Het opbouwen van het water gaat laagje voor laagje , 3 a 4 mm is het maxium en duurt 2 a 3 dagen qua uitharden .
Twee visjes liggen al in het water , de derde komt een laagje of twee hoger te liggen .
Ik moet nu wachten op nieuw water en de overplantjes en kan dan verder met het aankleden .

014~22.jpg

015~22.jpg

016~23.jpg

017~24.jpg

tot zover ..
 
Ja man.
Nu dacht ik eerst dat die koi's wel heel groot waren, maar wat passen die perfect in het plaatje zeg.
Mooi zo.
 
Bubble het is echt een schitterend plaatje. Het komt zo levensecht over!!!
 
dat is weer heel mooi ga je er ook nog een waterlelie inzetten ?
 
bubble,mooie madam, zenne

de kois ook, dit wordt echt prachtig
 
Meschien amazone , ik wil het ook niet te druk laten worden , eens kijken als de andere beplanting er is hoe het dan oogt .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan