Hoofdsponsor

Anders / onbekend Melty Snow Gothic Girl 1/8 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks !!

De hoepel met rok is in kleur 3 tone ( Toch eentje meer ) , mijn gothic styl donker met fleugje staal en purple gemixt , hoepel in hard donker staal look.
Nu komt het fijn schuuren ,zoals op de foto,s te zien heel dichtbij de afwijkingen die glad moeten worden ,zoals de pumps schoenen , benen en hoofdje , het hoofdje heeft wel wat weg van een alien vorm ^^

021_zps511486e2.png

016_zpsa3c74246.png

017_zps7010cbca.png

018_zpsb0829af3.png

014_zps1334e64c.png

022_zpsb7094fdd.png

023_zps643b3055.png

024_zpsad5756ba.png

025_zps0047f0c1.png

Tot zover ..
 
Ja dat hoofdje heeft wel wat weg van een alien, bubble.
Wel heel veel luchtbelletjes in het been...
Laat het vervolg maar komen ;)...

Mark
 
Mooi resultaat man, zoals Interceptor zegt zal je wel wat werk hebben aan de benen. Ben er zeker van dat het wel goed komt.
 
Goeie kleurkeuze :) ben razend benieuwd naar het vervolg.
 
Dankje Luitjes !!!

weer een stukje verder met het gothic figuurtje : ) panty,s klaar , de schoentjes high black met millescuul rood streepje bij zool voorkant . toen gezichtje en lijfje , Van het origineel ben ik van afgeweken omtrent A ze lijdt een beetje HB tekort :D en sommige delen iets te bloot :dry: , het voorstukje haar zit er nu op achterste deel kan pas bij geheel afmonteren , anders problemen met de rok hoepel.

nu verder met de details ..

002_zps33c75a3f.png

003_zps47738d86.png

004202_zps06721ed2.png

006_zps4f33f5ec.png

007202_zpsfc8f758d.png

010_zps1b0e053a.png

013_zpsa7b04871.png

011_zpscd67ce4c.png

tot zover ..
 
dat is al een ferme madame geworden zeg
 
Da is waar maar zou toch maar oppassen als ik ze in het donker tegen kom. :)

dat valt mee BUZZY10719 :D

De base voor het gothic figuurtje is bijna klaar , lekker geëxperimenteerd , ik vind het resultaat wel aardig gelukt : ) een aardbodem die in stukken breekt en het rode magma gloed komt omhoog 8)

001_zpsd30c38c3.png

002_zps279cc23c.png

004_zps99241426.png

tot zover ...
 
WOW, prachtig gedaan bubble. Daar zitten volgens mij de nodige uurtjes werk in.
Het lijkt wel of je alle stukjes afzonderlijk hebt aangebracht. Mooi

Mark
 
Prachtige ondergrond man, van wat is de aardkorst gemaakt? is dat van een soort isolatieplaat die gemakkelijk te snijden is of wat?
Echt een prachtig resultaat. Het is het volgen tot nu al meer dan waard geweest en ik twijfel er niet aan dat het vervolg ook zo boeiend zal zijn.
 
dankje luitjes , die aardkorst zijn brokjes veiligheids glas , kun je zo kopen bij glas handel ..
 
Recyclage op zijn best...

Mark
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is echt prachtig Bubble, precies of er zit een lamp onder. Die gloed is zo extreem realistisch.
Ik sta steeds versteld van jouw kunsten.
 
Dankje kerel , nee is gespoten airbrusch een zijde van glas kant blokje om en om geplaats en zo weerkaats het omhoog via zwart glossy paint .

maar hij is bijna klaar morgen eind foto,s
 
Prachtig bubble, benieuwd na de eindfoto's.
 
die ondergrond vin ik echt super en goed passend
 
Ziet er cool uit. Misschien een ideetje is nog licht in het plateau zodat er echt een gloed is. Maar daar moet je dan natuurlijk al iets van kunnen, zou ik zelf niet kunnen :P
 
wooow! zeer realistisch zou ik zeggen!!!


grt Nicolas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan