hoi wim,
ik zou de meeste toch een beetje plamuren/schuren, vooral aan de ingang van de motoren (en eventueel een fijne lijn graveren) en bovenop de romp (en hier ook een fijnere lijn graveren). Deze op de zijkant van de motoren kan je eventueel zo laten, dit is een luik dat openscharniert (eventueel met een beetje streched sprue (stukje sprue nemen, boven een aansteker of fornuis houden tot het warm wordt (het begint te zwellen, blinken en komt zacht) ervan weghalen en als het mat komt kan je aan de twee uiteinden trekken tot een gewenste dikte) de scharnier maken.
http://www.b-domke.de/AviationImages/Apache/4302.html
http://www.b-domke.de/AviationImages/Apache/0607.html
http://data3.primeportal.net/hangar/michael_block/ah-64a/images/ah-64a_14_of_52.jpg
ik zou de meeste toch een beetje plamuren/schuren, vooral aan de ingang van de motoren (en eventueel een fijne lijn graveren) en bovenop de romp (en hier ook een fijnere lijn graveren). Deze op de zijkant van de motoren kan je eventueel zo laten, dit is een luik dat openscharniert (eventueel met een beetje streched sprue (stukje sprue nemen, boven een aansteker of fornuis houden tot het warm wordt (het begint te zwellen, blinken en komt zacht) ervan weghalen en als het mat komt kan je aan de twee uiteinden trekken tot een gewenste dikte) de scharnier maken.
http://www.b-domke.de/AviationImages/Apache/4302.html
http://www.b-domke.de/AviationImages/Apache/0607.html
http://data3.primeportal.net/hangar/michael_block/ah-64a/images/ah-64a_14_of_52.jpg