Hoofdsponsor

1/10 Mc Farlane Mariniers verkennen Ninoofse Wouden [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

karel47

Well-known member
Registered
Lid geworden
15 sep 2011
Berichten
441
Een paar van mn US mariniers trokken deze namiddag op patroulle, voor alle zekerheid werd er als dekking een mortier geinstalleerd hier zijn de foto's

de sneeuwverkenners
marinesinthesnow01.jpg
marinesinthesnow.jpg
image2dyy.jpg
marinesinthesnow02.jpg
marinesinthesnow03.jpg
marinesinthesnow04.jpg
marinesofficer.jpg
blackmarine.jpg
 
Laatst bewerkt:
Even later drongen ze de Ninoofse Ardennen binnen op verkenning

dscf5804h.jpg
dscf5805k.jpg
dscf5811lw.jpg
dscf5812t.jpg
dscf5810i.jpg
dscf5815d.jpg
dscf5816a.jpg
dscf5819s.jpg
dscf5820r.jpg
 
op de eerste foto wel de voetstappen in de sneeuw vergeten, maar de rest zijn je figuren knap geschilderd, waw.
 
op de eerste foto wel de voetstappen in de sneeuw vergeten, maar de rest zijn je figuren knap geschilderd, waw.
Geschilderd??? Volgens mij zijn dit action-figures op 1/6!
Maareuh.... ik zie Amerikaanse marines nog niet direct in woestijcamo door de sneeuw en een bos lopen :wacko:
 
zijn action figuren op 1/10 van Mc Farlane 6,5" oftewel 18cm - zijn volledig afgewerkt gekocht! Zijn eerder verzamelobjecten kijk is op ebay dan zie je hoe groot de verschillen in prijs wel wezen ... van elke figuur worden er drie gemaakt een blanke, een neger en een aziaat ... hebben dezelfde pose maar schelen kwa gelaatstrekken enz ... zijn perfect weergegeven US Forces passen heel goed bij de 1/10 scaler technicals waar ik aan bezig ben

dscf5774m.jpg
 
AHA! Dus toch action-figures, maar op 1/10... die heb ik nog niet gezien (alléé, tot nu dan), die moeten duidelijk niet onderdoen voor hun alter-ego's op 1/6.
 
Ik heb er al een paar live gezien bij Karel en ze zijn echt prachtig gemaakt.
Zullen zeker passen op een dio schaal 1/10 de uitrusting is met veel detail.
 
hebben niet veel scharnierpunten, maar dat komt alleen hun details ten goede!

dscf5791dq.jpg


kijk naar deze expressie van een aziatisch US marine , verbluffend weergegeven

en hier de neger, ongelooflijk echt ... real looks

51wpy0wfx1l.jpg
 
mc farlane koos de verkeerde schaal, waaronder mijn dank ... er bestaat zeer weinig op 1/10 om militaire technicals weer te geven die dan nog is ger'ceed zijn

in de 1/6 moet je nogal in de duurdere gaan om die gelaatstrekken te evenaren terwijl de mc farlanes best prijslijk te verkrijgen zijn als je wat geduld en uit je doppen kijkt op ebay ...
 
deze zijn heel gezochte mc farlanes heb ze ook vast aan dumpprijs maar mintconditie

510b04bqjzlsl500ss500.jpg
113587913mcfarlanemilit.jpg
marinefigure3.jpg
m60machinegunner6.jpg
t2ec16fhjgye9nooilekbqc.jpg

dit zijn er maar een paar, haalde verleden week ook de sniper binnen worden prijzen tot en over 300 euro voor gevraagd en geboden , gek he die rush?

military1marinesniperph.jpg

deze ook een navy seal

274d385a062c4673bb819cb.jpg


he walasha de film Black Hawk Down niet gezien daar opereerden de US Rangers ook in deze unifiormen in stadsgevechten ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan