Hoofdsponsor

1/35 M48A3 Slag om Hue Vietnam 1968 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank allen, het klopt dat de kleuren hard overkomen, dat had met de belichting te maken van de camera. Ik heb wat moeite om onder goede lichtomstandigheden te werken en de ene keer komt het er beter uit dan de andere keer. Wegens een verbouwing is mijn oorspronkelijke fotostudio gesneuveld, het zijn leuke en vooral goedkope dingen, alleen dat merk je ook na een tijdje als je het opeens verplaatst, ding schrok zit letterlijk kapot :-)
Het model is mat en ook de extra's die er op liggen.
Hij staat even aan de kant net als de USMC buste die elders op dit forum staat. Ik ben met wat anders bezig en zal daar zo wat over plaatsen. Dit model wordt binnenkort afgerond, wacht op magic sculpt, de mijne brokkelt, en dan kan ik hier mee verder.
Tot dan, Johanna
 
misschien nog een beetje meer "rood stoffiger" maken vooral de koepel en de bepakking. De overgang van het bestofte gedeelte (onder de fenders) en het gedeelte erboven is nogal abrupt volgens mij.
 
De bovenkant ben ik nog mee bezig ivm de bepakking. Als dat allemaal op zijn plek ligt, dan volgt de laatste deel van de verwering en ik zal dan ook een foto van bovenaf maken, dan is beter te zien dat het wel uiteindelijk aansluit, komt dus nog ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan