Hoofdsponsor

1/144 LUT tower 1/144

lox665

Well-known member
Registered
Lid geworden
26 mrt 2012
Berichten
322
Zo ... als afwisseling met mijn Santa-Maria wil ik deze bouwen, het is het lanceer platform voor de Saturn-V raket van airfix op een 1/144.
In papier dus, mijn eerste keer ook dat ik iets in papier maak, dus ik hoop dat deze gaat meevallen ^^.

Zo ligt het er nu bij.
attachment.jpg

En zo zou hij moeten worden.
attachment.jpg
 
Ik wens je veel succes, maar ik denk dat dit niet de simpelste kit zal zijn om een eerste keer aan papierbouw te gaan doen.
 
Dat ziet er een wreed uit!

Zo te zien is het een download. (Zou je de site door willen geven a.u.b. want deze heb ik nog niet, eventueel via PB)
Ik ken het merk Airfix niet uit de papierbouw dus weet niet goed wat ik er van moet verwachten, ben erg benieuwd in ieder geval.
zo te zien heb je geprint op 80 grams papier, ik verwacht dat dit te dun is voor de toren. Zeker als je deze open wil gaan snijden zoals in de tweede foto. :O
Ik adviseer daarvoor minimaal 120 grams papier te nemen en ik denk, maar dan moet ik deze eerst even zien, 160 grams.

In ieder geval veel succes en als je vragen hebt.....shoot!

Fred
 
als het een download is zou ik de link ook graag ontvangen .
simpel ziet deze er zeker niet uit .

via pb mg uiteraard ook

Davy
 
Ja, ik ook.
Heb gisteren gebouwd ... En het is toch niet zo makkelijk als ik dacht ... Suprise suprise :wub:
 
Als ik me laatste modellen af heb ga ik het toch weer eens proberen met die messing Lut , ik kreeg van de week van iemand een kado als dank voor sommige modellen te bouwen ,

als ik zeg tegen je bandai 1/144 weet je genoeg denk ik :wub:
 
JJa dan weet ik genoeg :32:
Jou PE LUT toren is een prachtig ding, maar dan is deze papieren een mooi en betaalbaar alternatief:)
Ik hoop dat het lukt.
 
Papier en ruimtevaart is niet echt mijn ding maar ziet er wel leuk uit.
Succes met de bouw.
 
Dat ziet er inderdaad alles behalve een beginnersmodel uit. Is die van het merk het merk Edu-Craft misschien ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan