Hoofdsponsor

Liquid Chrome Refill flesjes zijn er! En een heraanvulling van de stifjes

Een flesje van 30ml, hoeveel ml zit er in die pen want anders lijkt me dat een dure zaak en kan je beter de hele pen opnieuw kopen.
 
Sam is asking the important questions!

Ik was er zelf twijfelachtig over, tot ik het flesje in mijn hand had. Dit is een vergelijkende foto met een 1mm stift (zelfde grootte van de 2mm)

7FDwac7.png

Ik heb even de berekening gemaakt; stel dat de stift ongeveer tot 9,5cm is gevuld (plastic van de pen meegerekend), met een doorsnede van 1.1mm waarbij 1mm omhulsel aan elke kant, dus een inkt doorsnede van 0.9mm (dus een straal van 0.45mm):

0.45 x 0.45 x 3.141592653589793 x 9,5 wat ongeveer 6 cm³ maakt ; dus de stift bevat 6ml vloeistof. Dat wil zeggen dat je voor 1 refill ongeveer 5 stiften zou moeten kopen, dan komt het toch goedkoper uit om de refill te kopen. De refill zelf is 2cm in doorsnede.
 
Ik moet dringend eens alles op een rijtje zetten wat ik nodig heb uit je winkel... :8
 
Dat wil zeggen dat je voor 1 refill ongeveer 5 stiften zou moeten kopen, dan komt het toch goedkoper uit om de refill te kopen. De refill zelf is 2cm in doorsnede.

Daar twijfelde ik al NIET aan , dat de refill goedkoper is ..... EN je kan deze ook in je AB kappen om te spuiten , wat je met je stift niet kan ;)
Stiften eerder voor kleine stukjes te kleuren en/of retouche's :)
Voor elk wat wils :P

Zeer goeie meerwaarde zo'n refill flesje , zal ik op 21/05 op de beurs te Middelkerke aanschaffen ;)
 
Is wel niet goedkoop maar ja er zit heel wat meer in en dat maakt het dan weer goed he
Ik zal me er ook eentje aanschaffen als ik Steven nog eens zie altijd handig reserve te hebben
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan