Hoofdsponsor

1/350 Liberty ship [DONE]

Ziet er weer goed uit Yvan.
Misschien een kleine opmerking: dit is duidelijk een schip dat reeds gevaren heeft, toch zeker als ik de romp bekijk. In dat geval vind ik de opbouw en het dek een beetje te proper, niet genoeg "gebruikt".
Waarschijnlijk moet dit nog aangepast worden en ben ik weer te vlug met mijn opmerking. :ohmy:
 
Schitterend werk yvan de verwering is en komt zo geloofwaardig over echt zeer mooi gedaan man...
 
Ziet er zeker goed uit :)

Welke schaal is dit eigenlijk?
 
Bedankt Yvan voor de info :)
 
zo,de bedrading is bezig,ga er nog wat voertuigen opzetten van
l arsenal,zeer fijn gegoten moet ik zeggen,er zit zelfs een pe grille
voor de gmc bij,wie heeft mij tips voor de kleuren van deze voertuigen,
tot later
~attachment.jpgattachment.jpg attachment.jpg
 
Wow, mooie vrachtwagentjes! Het gaat goed vooruit met dit model.
 
mooie aankoop.. qua kleuren: olive drab, olive drab en olive drab dacht ik...
 
Met al die vrachtwagens word het geheel volledig realistisch weergegeven je zal de handen nog uit de mouwen moeten steken yvan ivb schilderwerken 😉
 
Heel mooie vrachtwagens maar zou je die er wel opzetten Yvan? Die zaken werden toch bijna altijd benedendeks vervoerd, zeker de jeeps die in feite in kratten verpakt waren.
Wat eventueel wel bovendeks werd vervoerd waren landingsschepen, (enkel bestemd voor de overtocht, niet om te water gelaten te worden) en vliegtuigen die dan nog grotendeels ingepakt waren en soms de vleugels van gedemonteerd. Denk dat er foto's genoeg van zijn in het boek.
In ieder geval, het is jouw model en jij beslist, maar hou het dan toch maar bij de GMC trucks. Deze met de grote tank waren meestal water tanks, deze met de twee tanks op waren bestemd voor benzine.
Kleuren? Olive drab met slechts een miniem onderling kleurverschil vermits ze verondersteld zijn om nieuw te zijn.
 
Indien interesse: ik heb hier nog een Trumpeter 1/350 set liggen met 4 North American B-25B Mitchell (2-motorige bommenwerper) liggen.
Deze zijn zeer fijn en hebben zelfs een glazen cockpit en decals.
Ik meen dat deze onder een hoek van 45° getransporteerd werden boven op de luiken. Het enige wat je moet doen in ze een beetje inpakken rond de motoren en de cockpit zoals op de foto's te zien is.
Je mag ze hebben indien je wil.
 
zeker intresse erwin,alles op 1/350,ik kom er om maar ga ze
gebruiken in men volgende bouw waar ik ook de andere voertuigen
in zal gebruiken,alvast bedankt
 
Hey,

Prachtige bouw tot nu, zal goed komen....😉
 
dit topic mag gesloten worden,dit zijn de eindfotoos,
op naar het volgende project,tot later
~attachment.jpgattachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Dat is een mooi eindresultaat Ivan, daar kun je trots op zijn!
 
Heel mooi Yvan, heb hem reeds live kunnen bewonderen maar met de laatste details is het uiteraard nog beter.
Zal weer een prijzenpakker worden denk ik.
 
Prachtig resultaat , zeer realistischApplaus
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan