Hoofdsponsor

Lettertype naamplaatje

MrArtex

Well-known member
Registered
Lid geworden
23 jan 2014
Berichten
2.896
Misschien een idee voor je webshop?

Bij de keuzemogelijkheid van het lettertype voor het naamplaatje, de naam van het lettertype in het betreffende lettertype zetten. Ik weet niet als dat mogelijk is maar het zou de zoektocht makkelijker maken want ik weet niet hoe die lettertypes er uitzien.
 
Als je op google "fonts" intypt, en het lettertype kan je het zo te weten komen ;)
 
Dat heb ik gedaan maar het was een beetje een gedoe omdat google en ik niet zo nauw kunnen samenwerken. Komt nog bij dat je dan de lettertypes één voor één moet ingeven om ze te bekijken wat nogal saai begint te worden op de duur.
 
Hey Alain, elk lettertype is zichtbaar in de foto's op de pagina waar je het naamplaatje kan bestellen. Dit staat ook vermeld in de omschrijving van het artikel op deze pagina onderaan.

Daarnaast is de eerste foto een overzicht van alle lettertypes met telkens de naam van het lettertype op een plaatje gegraveerd.

Als je het lettertype van je bestelde plaatje wil aanpassen dan kan dat nog, stuur me gerust een pb.

mvg
Steven
 
Nu zie ik het...met de leesbril op. Blijkbaar speelt het dus wel degelijk een rol dat ding op m'n neus. Ik had er echt niet op gelet gisteren. Misschien ook daardoor dat google en ik niet nauw kunnen samenwerken?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan