Hoofdsponsor

Anders / onbekend Lego V.W. Camperbus [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga deze zeker opvolgen Marc. Mijn jeugd was er één vol Lego. Maar ondertussen vind ik dat dit toch allemaal zeer duur geworden is. Maar ja, alles is duur geworden...

Alleszins veel bouw-plezier gewenst.

Grts,
Joost
 
Ja het is voor ook duur ikzelf zou deze nooit gekocht hebben maar ik heb hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn dochter en kleindochter . Maar het is prettig om te bouwen , je moet wel goed je hoofd erbij houden want simpel is het niet er is niks genummerd , ik heb alles apart in doosjes gedaan kleur bij kleur en dan is het soms nog goed zoeken
Morgen ga ik nog wat doen denk ik
Daag Marc
 
We zijn weeral een stukje verder geraakt en het begint al op iets te trekken de achterkant begint erop te lijken
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Goe he ?
 
Hoi hier nog wat beelekes van de bus mijn kleindochter is verzot op Lego en heeft zich samen met mij (zij meer dan ik ) aan het interieur gewijd ziehier het resultaat

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Goed he nu wacht ik naar volgende week om met haar verder te doen
Grtz Marc
 
Ziet er goed uit Marc. Het begint te groeien hé...
Als ik dit zie begint het toch weer te kriebelen...

Mark
 
Beste Lego freaken of degene die nog interesse heeft
Mannen ik weet dat het lang geduurd heeft dat ik nog iets gepost heb , ik moest wachten op mijn kleindochter omdat ik wat problemen heb met de kleuren had , ik heb dit vroeger al eens gemeld , en dan nu met het verlof kan ik me op haar beroepen .
Hier enkele beelden
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zalig he mannen ik geniet ervan om deze te bouwen met een hoop gekleurde steentjes en een plan maakt ge een bus prachtig

Marc
 
Om simpel te zeggen, wauw toch wel..
Doe zo verder
 
Beste vrienden " HIJ IS AF " de bus is eindelijk af vandaag bijna de hele dag mee bezig geweest , na een lange nacht was iedereen aan de lamme kant en geen zin om iets te doen , daar heb ik dan gretig gebruik van gemaakt om de bus af te werken , het is toch niet zo makkelijk als gedacht en goed uit je doppen kijken , ben wel een paar maal delen uit elkaar moeten doen .
Ik ga nu wel dingen vast kleven zoals het dak dat komt steeds los en de voorste bumper ook .
ik zal nu de hele reeks er op zetten anders zou ik morgen nog bezig zijn
Geniet nu maar
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo kameraden dat was het nog juist het embleem kleven " und fertig "
 
Marc prachtig man en echt nostalgie...man toch hoe lang bestaat Lego al:8:8:8:8:8..en het is zo eens iets anders he:):)...zo hebben wij hier den eiffeltoeren gebouwd in mecanostijl (Eitech) 1.23m hoog zcht nostalgie:)
Top mateke........................
 
Prachtige set en een mooi in beeld gebrachte build.
Veel modelbouwers houden van Lego. Meer van dit...

Heligroeten,

Nick
 
Goh Marc,das idd nostalgie hier,wat een leuke bouw en is erg mooi uitgevoerd ook.
 
Geweldig! Op naar de volgende Lego bouw!
 
Neen Lex deze komt op de kast te staan het was een geschenk van mijn dochter voor mijn verjaardag omdat ik zo gek ben van de V.W. transporters en ik heb er nog een paar liggen om te bouwen
Niettemin was het een leuke ervaring
maar liever het echte werk
In ieder geval bedankt voor de positieve reactie
marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan