Hoofdsponsor

Anders / onbekend Lego V.W. Camperbus [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
14 apr 2014
Berichten
10.888
Beste kameraden hier ga ik nu eens iets anders doen , het is van plastic dus geen die-cast , ik moet niet schilderen , ik moet niet kleven alleen maar 1332 (4) stukjes bijeen voegen
En zo begint het verhaal
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
hier de handleidingen twee dikke boeken
attachment.jpg
Mijn kleindochter van 9 was en ze fier dat ze wou helpen maar het sorteren deed ze toch niet graag , bouwen doet ze liever zei , zaterdag avond met mijn feestje had ze een hele doos van lego friends op haar eentje ineen gestoken
Bij het sorteren heb ik toch een hele tijd bezig geweest ik had nog een hele hoop potjes van prepare en tonijn sla die hou ik allemaal bij en die kwamen nu goed van pas
Nu ben ik al een stukje verder deze pagina's zijn al gemaakt
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
Dit zou dan de achterbrug zijn met al een stuk motor
attachment.jpg
Dat is het zowat morgen misschien het vervolg
 
zalig gewoon :)

die had ik zelf nog nooit gezien,

dit doet echt jeugdherineringen naar boven komen :)
 
Inderdaad zalig.
Ik denk dat velen van ons met dit (Lego) het bouwvirus opgelopen hebben.
 
Succes met dit niet alledaags bouwwerkje :)
 
Kilo's lego had ik als kind, heerlijk gewoon.
 
Moet gewoon leuk zijn! :) Veel bouwplezier
Heb onlangs deze gebouwd en nog getwijfeld om hem hierop te zetten, maar uiteindelijk toch niet gedaan! :p

attachment.jpg
 
Super doet we direct denken aan de kinderjaren;)deze blijven we zekers volgen!!!!
 
dat is leuk omdat hier te plaatsen !
Mijn zoon is ook een fervente legobouwer , en deze staat ook nog op zijn verlanglijstje .
De lego technics vind ik ook super !
Veel bouwplezier !!!!!

grt Nicolas
 
Alhoewel deze kit nieuw is, is Lego pure nostalgie. Heb nog al mijn blokken en ook deze van mijn kinderen heb ik gespaard en deze gaan nu dienst doen bij de kleinkinderen. Van lang meegaand en duurzaam speelgoed gesproken!!
Doet mij ook onrechtstreeks aan Meccano denken maar dat zal enkel voor de ouderen onder ons zijn vrees ik.
 
Erwin

Meccano zit niet zo ver hoor denk ik!
Ikzelf ben 21 jaar oud en heb dat ook nog staan!
 
We staan weeral een (blokje ) verder het voorste gedeelte van de motor erbij geplaatst
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
daarna de achterste bumper ineen gezet en geplaatst
attachment.jpg
attachment.jpg
dan het chassis ineengezet op zich niet zo belangrijk om te tonen, dan verder gedaan met de bodem plaat
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
ik moet wel zeggen het is niet zo eenvoudig maar best wel leuk om te doen
zo dat was het dan tot een volgende stap
Marc
 
Veel plezier met de bouw van je VW Camper, coachke.

Mark
 
waar is de tijd ....
Jaaaaren heb ik me daar mee geamuseerd :)
 
Beste vrienden bouwers bedankt voor uw enorme belangstelling in de bouw van de bus , ik weet dat het niet alledaagse bouw is , voor mij is het collecters item om mijn t-1 verslaving te vervolledigen . Ik blij dat ik door jullie gevolgd word in de plezante zin van het woord
Bedankt
Grtz Marc
 
zeer prachtig marc we blijven je zekers volgen
 
waar is de tijd ....
Jaaaaren heb ik me daar mee geamuseerd :)


Me to!! en dan te bedenken dat mijn ouders onlangs de zolder hebben opgeruimd en een flinke reiskoffer vol voor een habbekrats hebben verkocht :O

Naja, das war einmal.

Leuk om weer eens te zien Marc!
 
Marc,

Heb deze nog nooit eerder gezien maar het is wel een mooie!
Veel plezier ermee en ik blijf hem volgen!
 
Hoi Lex er zijn nog mensen die dat niet kennen hij bestaat wel een tijdje , er is ook een mooie mini en een Porsche , en ik vind dat ze het perfect hebben nagemaakt zelfs op redelijk kleine details zoals in het motorgedeelte , voor mij is het verzamelobject want dat zal de enige Lego die ik zal bouwen
Bedankt voor de interesse
Grtz Marc
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan