Hoofdsponsor

1/100 Le Soleil Royal ( 1 op 100 ) [done]

Mooie kleurencombinatie Bart, zeer knap model aan het worden.
Misschien wel nog eens met wat blauw onder de buiken van de paarden aanstippen. Er is daar een beetje goud uitgelopen ;)
attachment.jpg

Daarna nog een wash er over, en de tekening zal nog zo mooi uitkomen...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor de leuke reactie's.

Beyond, is niet uitgelopen, zijn de buiken van het 2de paard.
 
Bart met wat heb je het goud geschilderd is net bladgoud toch niet met Vallejo hoopik
Marc
 
Hoi Marc, het is van vajjejo, is daar iets mis mee dan ?
 
ik heb deze ook ooit eens begonnen en na een verhuis was deze dame klaar voor de afvalzak . 2de buik , vallejo .... nevermind wat je doet is knap werk .
 
begint er prachtig uit te zien die spiegel, net als het voorgaande werk.
 
Bartje neen maar ik heb die nog niet tegengekomen en dat kleurtje heb ik soms nodig niet veel maar ja ik ga volgende keer eens goed kijken misschien als je kanhet nummertje van Vallejo geven das gemakkelijker om te zoeken he
Grt
Marc
 
Bedankt voor de mooie reactie's.

Marc, het is; nr; 72055, game color, Dorado Pulido Polished Gold.
 
Het gedeelte van de spiegel zit nu aan het schip en is geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Amaai Bartje dat ziet er hier heel knap uit , dat goed u goed af he
Marc
 
Dag Bart... ik heb een vraagje... de rode delen van de kanonnen zijn die ook geschilderd of is dat gewoon het rode plastic? (vind jouw #soleil royal# heel erg leuk met al die onderdelen en daarom heb ik hem ook zelf besteld en nu wil ik uiteraard zoveel mogelijk van je leren)

fijn om jouw verslag te volgen
 
Wel Bart mijn petje af man voor jouw kunnen,wat een resultaat hier reeds,mijn complimenten man.
 
Hoi, allemaal bedankt voor de leuke reactie's.

Ann, leuk dat je ook de soleil wilt bouwen, maar of je iets van mij kan leren hoop ik, ik heb alles geschilderd, ook de rode delen van de kannonnen, anders komt het over als plastik, ik doe wel alles met een penseeltje, lekker rustgevend, de beschrijving is frans talig bij de tekeningen, zit wel achteraan bladzijden met engels maar daar komt u wel uit, wacht met spanning af op u bouwverslag, anders kom 8 april ook na de ledendag, ik neem de soleil mee,
 
Franse taal is geen probleem hoor... bestelling is vandaag aangekomen, wat een gigantische doos van Heller :-)... 8 april zal helaas niet lukken (met vakantie dan)... maar ik blijf in elk geval jouw bouwverslag met plezier volgen!
 
Ziet er weer prachtig uit Bart. blijf vooral rustig verder bouwen ik geniet er van.
 
Hoi Marc, geniet er zeker van, het gaat goed, heb nu aan de zijkanten de planken gemaakt en de ogen voor het touwwerk straks en heb ook aan de binnenkant de dingen vast gemaakt voor het touw aan de zijkant en de stokken bij de kannonnen en de 2 dekken zitten er op.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan