Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw La Sagrada Familia [DONE]

  • Onderwerp starter Christophe
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hé Christophe,

prachtig opgelost man !!!!;);)
Het ziet er zo een heel gevaarte uit en er moet nog een heel deel bijkomen zo te zien.:yikes:
 
Bedankt voor de mooie complimenten jongens.

Ik zit zowat in de helft van het bouwproces, dus dat wordt nog even doorbijten.

Nog even en ik kan beginnen aan de "Glory gevel", en dat is de mooiste van de vier gevels, maar ook wel de moeilijkste.

Christophe
 
Hoi Chistophe,

Nog even een vraagje op welke formaat heb je de platen afgedrukt ?
Kon dit even zo gauw terug vinden !!!
 
Gewoon op A4 John. De kerk is ongeveer 30 cm hoog, maar het is een vrij imposant gebouw.

Christophe
 
Gewoon op A4 John. De kerk is ongeveer 30 cm hoog, maar het is een vrij imposant gebouw.

Christophe

Thx man,
ik dacht dat het een formaat groter was.
Wat ik heb al eens een andere afgedrukt (Cannon) dat viel me toch wat te klein uit.:(:(

PS: ik zie in je handtekenings foto's één van mijn verlang modelletje staan.
Italerie's Da vinci 's paddle boat deze doos en ook de andere twee gaan volgend jaar bij mijn in de collectie komen.:32::32::):
 
PS: ik zie in je handtekenings foto's één van mijn verlang modelletje staan.
Italerie's Da vinci 's paddle boat deze doos en ook de andere twee gaan volgend jaar bij mijn in de collectie komen.:32::32::):

Toen ik die doos zag van Da Vinci kon ik het niet laten om die te bestellen. Dit is eens iets anders.

Christophe
 
Ziet er prachtig uit Christophe. Niet te geloven dat dit helemaal uit papier gemaakt is.

Deze krijgen we toch te zien op onze volgende ledendag hé ?

PS : heel slim gedaan, dat gefoefel ;)

Groeten

Wet Sellery
 
Ziet er prachtig uit Christophe. Niet te geloven dat dit helemaal uit papier gemaakt is.

Deze krijgen we toch te zien op onze volgende ledendag hé ?

Euh... ja dat is de bedoeling, maar dan moet de ledendag wel ergens op de laatste dag van maart zijn :D:D:D anders krijg ik hem/haar nooit af.:huh:

Christophe
 
Hier nog een nieuwe update. Nu begint het leuk te worden. Namelijk de Glory Facade. Persoonlijk vind ik dat de mooiste, maar natuurlijk ook de moeilijkste.

Hier de bouwplaat, inmiddels nr 15 (nog 9 te gaan :O)

1_bouwplaat15.jpg

En nog enkele foto's.

1_Sagrada_Familia_011_1.jpg

1_Sagrada_Familia_012_1.jpg

Ja,ja, ik heb hele dikke vingers...

1_Sagrada_Familia_013_1.jpg

1_Sagrada_Familia_015_1.jpg

1_Sagrada_Familia_016_1.jpg

En hier het volgende hoopje knipsels.

1_Sagrada_Familia_017_1.jpg

Christophe
 
Euuuhhhh.. Dacht dat deze al klaar was.... Man, man, man... Geweldig om te zien allemaal... Lekker doorgaan. :)
 
Christophe, volgens mij heb je het moeilijkste project er uit gepikt :ohmy:.
Wat klein allemaal en wat mooi gemaakt!!
 
Bedankt iedereen voor de complimenten.

Hier nog een mini update van de "Glory Facade"
Het was serieus priegelwerk om alles mooi recht te krijgen.

1_Sagrada_Familia_018_1.jpg

Alleen een klein foutje in het tweede torentje van links (het witte vlekje). Maar het zat er al op voor ik het had gezien.

1_Sagrada_Familia_018_1.jpg

Christophe
 
Christophe, ik heb grote bewondering voor dit soort werk gekregen, echt heel knap!!
Je zult het zelf ook wel weten, maar een kleurverschil kun je verhelpen met een licht bevochtigd aquarelpotlood.
 
En nog even een kleine update. Ik kom stilaan aan de grens van nog 100 stukjes.

De twee torentjes recht die nog mankeren waren niet goed gemaakt, dus dat wordt opnieuw gemaakt. Ze zijn wel heel lastig om te maken en ik moet er nog 12 maken.

1_Sagrada_Familia_021_1.jpg

1_Sagrada_Familia_022_1.jpg

@Wim, bedankt voor de tip, ik ga die in gedachte houden voor als alles af is om dan hier en daar wat witte puntjes weg te werken.

Christophe
 
Stillaan begint het geheel hier wat op een kerk te lijken, maar toch nog een kleine 100 stukjes te gaan.

1_Sagrada_Familia_023.jpg

1_Sagrada_Familia_024.jpg

1_Sagrada_Familia_023.jpg

Tot nu toe past alles nog redelijk in elkaar, dus laten we hopen dat dit zo blijft.

Christophe
 
Geweldig om te blijven volgen, dit mooie stukje werk.
 
Dit project loop stillaan ten einde. Alle onderdelen zijn in elkaar gelijmd en nu moet ik alleen nog alles samenvoegen. Ik hoop dat het allemaal gaat passen.
Hier nog een paar foto's van de onderdelen en een dryfit van het geheel. Het was echt een keileuk project en ik ga zeker in de toekomst nog een papierbouw project maken.

Als het volledig klaar is volgen nog een paar mooiere foto's.

1_La_Sagrada_Familia_001_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_002_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_004_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_005_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_006_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_007_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_008_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_009_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_010_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_011_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_012_1.jpg

1_La_Sagrada_Familia_013_1.jpg

Christophe
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan