Hoofdsponsor

1/65 Korean Turtle Ship schaal 1:65 [DONE]

Deze schepen hebben zeer zeker bestaan. Hoe ze er exact uitzagen weet men niet maar men heeft deze geprobeerd na te bouwen aan de hand van geschreven verslagen en tekeningen.

Er vaart een replica voor toeristen en er is een museumreplica waarvan men denkt dat deze waarheidsgetrouw zou zijn. Beide versies bevinden zich in in Zuid-Korea.

ships_turtle5.jpg


Grts,

Patrick
 
Bootje kan aanmeren!!

Wat snapshots gekomen met de iPad.. (waarom dat ik ze niet gedraaid krijg... lukt me niet)


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Grts,

Patrick
 
Mooi schip.
Neem gerust enkele mooie foto's voor in de galerij ;)
 
prachtig hoor en wat een bepansering :)
 
prachtig schip geworden, mijn complimenten.
 
Hele mooie bouw en eens iets totaal anders.
 
prachtig schip, zeker netjes afgewerkt en eens iets anders dan wat je overal ziet.
toch nog een vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik even ging kijken op een eerder geposte foto ter referentie .
lijkt het nu alleen op de foto zo of zijn de zeilen toch anders gespannen dan op de replica in het museum?

attachment.php


vgr Marc
 
Mooi schip.
Neem gerust enkele mooie foto's voor in de galerij

En voor het model van de maand als je dat wil uiteraard ;)

Een apart model maar wel mooi uitgevoerd.
 
prachtig schip, zeker netjes afgewerkt en eens iets anders dan wat je overal ziet.
toch nog een vraagje, gewoon uit nieuwsgierigheid omdat ik even ging kijken op een eerder geposte foto ter referentie .
lijkt het nu alleen op de foto zo of zijn de zeilen toch anders gespannen dan op de replica in het museum?



Klopt Marc, maar in de BB en op de box (zie eerste post) staan de zeilen dan weer andersom.. lijkt me hoe dan ook een rare bedoening zeilen met een bamboe stokje er tussen :-p

Patrick
 
Hey,

Speciaal, maar goed gedaan. Knappe bouw ;)
 
Iedereen bedankt voor de leuke reacties.

Ondertussen gaat de bouwwerf verder, resultaten hiervan gaan jullie snel zien verschijnen!

grts,
Patrick
 
Het is een prachtig schip, kan je ook een paar foto's nemen daar wat dichter bij het raam? Dan zien we vast nog meer details.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan