Hoofdsponsor

Kirov............Steampunk.

ERVARING
*
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*
Hoewel ik steampunk niet zelf vlug op de tafel zal leggen, blijf ik het wel een leuk thema vinden om te zien.
Ben benieuwd welk kleurenpallet hier gebruikt zal worden?
 
Mannen bedankt voor de interesse.

Nog niet in de primer te mooi weer dus ben ik buiten te vinden 🙂 Heb wel een grondplaatje in elkaar gegooid want helemaal plat vond ik niet interessant dus wat schuimplaat erop verwerkt. Ja ook ik ben benieuwd hoe het uitpakt :unsuree::biggrin:

20221030_093829.jpg
 
Update, diversen tinten primer voor een kleurverloop aangebracht.

20221030_122341.jpg

20221030_122409.jpg


20221030_122432.jpg
 
Donker beeld dat je toch nu toe neerzet… kan daar wel van genieten. En ik ben erg benieuwd hoe het uiteindelijk wordt.
 
Ik probeer het grondplaatje wel donker te houden inderdaad wat de Kirov betreft dat is nog even aankijken wat ik er qua tint mee wil.
 
Ik probeer het grondplaatje wel donker te houden inderdaad wat de Kirov betreft dat is nog even aankijken wat ik er qua tint mee wil.
Als het steampunk is wat bruin en koper accenten? Zouden mijns inziens niet misstaan op de panelen of de gekartelde delen.
Mooie presentatie ook.
 
kan er nog niets mee aanvangen, maar volg wel nieuwsgierig.
ben benieuwd wat je er van gaat maken.
 
De grijstinten op het ondergrondje kunnen mij wel bekoren bij deze steam-zeppelin-punk.
Het lijken wel de daken van huizen en wolkenkrabbers van hoog gezien.
wel benieuwd naar de kleuren van de ballon...
 
Dit spreekt me wel aan, ik ben ook benieuwd naar het vervolg...
 
De ondergrond maakt het geheel nog meer interessant.
Ben ook zeer benieuwd naar het vervolg.
 
Bedankt voor de reacties (y)

Zoveel ideeën voor de afwerking maar het moet ook werken natuurlijk :unsuree:
 
Wat geknoei met kleurtjes vanmiddag.
Het ondergrondje is wat te donker uitgevallen dus krijg nog een vervolg 🙂

20221031_145350.jpg20221031_145333.jpg
 
Is ietsje anders dan wat ik heb maar deze is zeker ook leuk omzien, hou er wel van.
 
Een start gemaakt met de bruin tinten. Alle verf van die spanjaard. Shadow bruin, Dust, Light rust . Hiervan mixes gemaakt en gebruikt. 🙂 nu een dagje laten drogen en eventueel hier en daar nog wat aanpassen.

20221105_113723.jpg
20221105_125734.jpg20221105_125724.jpg
 
Ziet er leuk uit Ron.
De schaduwen komen goed uit.
 
Mooi contrast met de ondergrond..
Begint goed..
 
Bedankt mannen, Het gaat de goede kant op maar ik wil het nog wat donkerder hebben voor een dreigende uitstraling van de Zeppdinges en als leuk contrast voor de staalkleuren straks.
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan