Hoofdsponsor

1/18 Kato Kiyomasa 90 mm Poste Militaire

ERVARING
ik bouw al iets langer hoe goed ik ben hangt van het project af.
BOUWWIJZE
out of the box
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
gestart, 30%
COMMENTAREN
ik heb een dik vel
Misschien iets meer zwarte lijnen bij de ogen zodat de witte strepen dunner worden? Verder valt eigenlijk niet veel te zeuren alleen dat het een prachtig figuur is.
 
Ik begrijp wel waarom deze kit zo duur was/is. Prachtig geboetseerd en mooie stevige onderdelen die toch heel sierlijk en rank zijn, bijvoorbeeld de banier.

Kleurrijk geheel! Ik ben benieuwd wat je met de oogomranding gaat doen. Misschien vooral onder de ogen laten zitten, bovenzijde een iets afwijkend kleurtje? Ook zie ik bij een tijger dat binnen het wit, nog een zwarte omranding zit. Makkelijk gezegd allemaal om dat op deze schaal toe te passen, maar ja ik speel graag de beste stuurman en kijk graag commentaar gevend vanaf de wal toe ;)

fotobehang-ogen-tijger.jpg.jpg
 
Ik ken daar helaas echt niets van, zo heb ik onlangs nog een geprint figuurtje geprobeerd, maar tegen dat ik de andere hand geprint had, was ik al vergeten welke verfjes ik gebruikt had om de linker hand te schilderen, nu ja, zou ik nog kunnen oplossen door een "gloed" van zijn magisch zwaard in te roepen.
 
Dacht dat hij klaar was tot ik de foto's zag, ik zal hier en daar toch nog een stipje verf moeten bijzetten.
Was een uitdaging deze oude kit terug leven in te blazen, ik denk dat het mij redelijk gelukt is.

Kato_Kiyomasa_036.jpgKato_Kiyomasa_037.jpgKato_Kiyomasa_038.jpgKato_Kiyomasa_040.jpgKato_Kiyomasa_042.jpgKato_Kiyomasa_043.jpgKato_Kiyomasa_044.jpgKato_Kiyomasa_045.jpg
 
Dat is een heel kleurspektakel.

Mooi geworden!
 
Mooi geworden Jan ook de tijgerkop is nu beter om te zien.
 
"Redelijk gelukt"? Wou dat ik dit kon, zou heeeeeel tevreden zijn.

Wat mij echter wel opvalt zijn de ogen van het figuur. Het lijkt mij dat er verschil is tussen beide. Kan dit of is het mijn verbeelding ?
 
Dik in orde zou ik zeggen.
Mooie kleuren en knap aangebracht.
 
Ik heb deze draad in alle stilte gevolgd, en ben gewoon onder de indruk van wat jij op het vlak van figurines tevoorschijn tovert. Mijn onafgewerkte "Arthas" staat nog steeds zonder zijn zwaardhand te wachten op afwerking, gewoon omdat ik langs geen kant meer weet welke kleuren ik gebruik had voor zijn linker hand(schoen)... een teken aan de wand misschien voor mijn toekomst, wie weet. (dat is dan weer het nadeel van zelf geprinte figurines te proberen te maken zonder ervaring)
 
Ik kan mij alleen maar aansluiten bij de commentaren van mijn voorgangers.
Een pracht van een figurine. Top.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan