Hoofdsponsor

1/35 japanese medium tank(late version) type 97 [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
ratticus ik weet het maar ja bij de eerste tank wil je al rap een beetje van het goeie te veel doen .
beyond ik zal zeker eens gans de topic eens door lezen ziet er zeeeeeer intersand uit voor mij alvast bedankt
 
wat zouden jullie nog veranderen ???????????
attachment.jpg

attachment.jpg
attachment.jpg
 
voor een eerste keer vind ik het supper goed gelukt .
elke keer als je schilderd leer je iets bij en word het ook elke keer weer beter het vraagt wel een beetje tijd eer je alles onder controle hebt maar dat is ook het leuke elke keer weer een stapje verder.
 
Yep wat amazone zegt.
Toch volgende keer wat minder verwering.
Lijkt eerder een verlaten tank nu ;-)

Mijn eerste tank zag er belange niet zo goed uit als deze dus zeker goed gedaan :D
 
persoonlijk vind het ook geslaagd maar ja dat is door het oog van een beginneling (amateurtje)
 
Die "aflopers" zou ik toch een beetje proberen te temperen want die zijn nogal een beetje aan de zware kant vind ik. Misschien ook hier en daar een beetje verschillende tinten insteken in die aflopers. Ze moeten niet contrasteren maar zo een beetje kleurverschil geeft een totaal ander zicht en steekt ook meer leven in je model
Maar voor je eerste model mag je zeker niet klagen.
 
famo bedankt voor de reactie ik zal eens proberen er wat aan te doen.
 
Nice :)
Even het rubber van de loopwielen nog een laagje matte vernis geven... ;)
 
zei hier de roest een beetje verminderd en nu nog de rubber van de loopwielen aanpassen
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Persoonlijk vind ik het beter nu.
Less is more ;-)


Greetz en proficiat met je eerste mooie tank !

Ga je specifiek nog Japanse tanks maken ? Ik zou jou wel eens een russische tank willen zien maken, KV-1 of T26 ofzo.
 
ratticus wat ik nog ga maken weet ik nog niet ik heb deze gekozen omdat ik enkel en alleen een proefstuk nodig hat maar een rus zie ik wel zitten hoor
 
Ik werk veel met Tamya poeders. Er zitten 3 kleuren in een plastic doosje met een soort sponsstaafje. Werkt perfect vooral omdat je goed kunt doseren.
 
ja die heb ik gebruik om de roest te verminderen de kleuren zijn wit bruin en zwart ik denk dat dit het zefde doosje is??
 
nope. Oranje/bruin, metallic zwart en zilver aluminium. Er zijn verschillende setjes. Die ik heb geeft prima blank metaal van schuren, zand en stof cq roestwater en zwart koolachtig voor rubber of vegen.
 
dan zal ik maar eens op zoek gaan in de hobby winkel
 
Voor je eerste tank ziet dit er super uit, bij mijn eerste tank durfde ik zelfs nog niet te verweren.

Grtz Bart.
 
bedankt allemaal voor de goede raat en als ik thuis ben kom ik af op 22 sep. om nog meer vragen te stellen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan