Hoofdsponsor

1/35 Italy 1944, niet iedereen heeft oog voor de vijand [done]

van beiden een terechte opmerking, ik tufftel nog een beetje aan de positie en blik richting momenteel is er nog niets vast en alles nog beweegbaar dus het kan nog alle kanten op.

de modelbouw wereld is ondertussen flink geëvolueerd en Palmen zijn waarschijnlijk al te koop bij een of andere leverancier, maar ik ben een beetje van de oude school en probeer zo veel mogelijk zelf te maken.
Mijn palmen zijn gemaakt van koperdraad en metaalfolie, de metaalfolie is van tubes waar bijvoorbeeld mosterd of scheerzeep in zit.
In plaats van deze weg te gooien snijd ik deze open, maak ze zuiver en glad te gebruiken voor heel veel dingen. riempjes voor een buste, teugels voor paarden, plantjes enz.
Lijmen doe ik met secondelijm.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

de kleine groene struikjes komen uit de Action, daarvoor heb ik zo een grote grasbol uit elkaar geplukt.

attachment.jpg

Grtx Jan
 
Projectje staat al even op de plank en het begint langzaam in de weg te staan.
ik heb jullie kritiek ter harte genomen en nog een beetje aan de positie gewerkt, door nog enkele palmbladen bij te voegen verdwijnen de amerikanen uit het zicht van de Duitse para die zich in het gebladerte van de yuca verbergt.

maar beelden zeggen meer dan worden,

wat de amerikaan ziet
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

wat de duitser ziet

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

maar er blijft nog steeds werk aan.

Grtx Jan
 
Prima aanpassing Jan, perfecte setting op deze manier.
Je mag je nu 100% consenteren op het schilderen.
succes met de afwerking. blijf zeker volgen.
vgr Marc
 
ik wou dat een van die manen was mooi uitzicht zeer prachtig
 
Verdorie, ik heb dat setje besteld samen met nog wat van verlinden.
De ww2 in modelbouw vind ik knap en zie het graag maar is niet mijn periode maar deze kon ik ook niet weerstaan omdat ik de humor geweldig vind achter het verhaal en hier wacht ik mee tot mijn kunnen verbeterd is want dit vind ik wederom prachtig gedaan en voor mij te hoog gegrepen.
In borgerhout stopt een modelbouw winkeltje na 40 jaar bestaan in eind februari 2016 en dat is spijtig wand die had aparte merken en daar heb ik nog een doos zien staan maar ik had al besteld.
Indien iemand die wil kan ik dit wel gaan halen als die doos er nog is ben daar woensdag geweest dus nog niet lang geleden.
 
Heb een beetje aan de ondergrond gewerkt, zuid Italie

attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
leuk ondergrondje voor 2 leuke dames
 
Yes, mijn water experiment is gelukt.
Ik heb het me zelf nu wel moeilijk gemaakt met de dames nog te moeten bijwerken, maar ik wou geen afgewerkte figuren in de vuilbak smijten.
kritiek is welkom.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Grtx Jan
 
Ik neem aan dat je silicone hebt gebruikt? Ziet er mooi uit. Hopelijk komt er geen verkleuring achteraf.
 
Hey,

Prachtig werk.
Het water ziet er goed. Enkel nu nog de schuimkoppen aan de waterval en rond de wassende persoon, komt goed, zeer zekers... :) ;)
 
jawadde Jan , dat water is inderdaad goed gelukt , en hoe heb je dit gemaakt ?

grt Nicolas
 
Heb de laatste dagen aan nog enkele details gewerkt en er zelf nog enkele gemaakt.
Maar vooral met verf gespeeld op de ondergrond en planten.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Het einde van de tunnel is in zicht, het zal niet af zijn tegen Ransart maar bij modelbouw Leuven wel op de tafel staan.

Grtx Jan
 
Was me laatst nog af aan het vragen of er geen hoopje kleren ergens moest komen te liggen.
Maar de wasdraad met pas gewassen kleren is subliem gevonden.
Eest de kleren wassen en dan zelf een bad nemen terwijl de was aan het drogen is , het ziet er echt wel natuurlijk uit.
Plantjes en de rotspartij mogen er best wezen.
vgr Marc
 
Dragen die Amerikanen de kentekens van 82nd Airborne?
 
Als ik erover gelezen heb, mijn excuses.
wat zijn die groene dingen op de grond aan de wasdraad?

Knap werk
 
Die groene dingens moeten nog geschilderd worden, zijn handdoeken en stenen die ik nog bijgemaakt heb.
Die amerikanen dragen inderdaad de kentekens van 82 airborne, na opzoekwerk is het de enige die in Italy werd ingezet.

Grtx Jan
 
knap gedaan
 
Laatst bewerkt:

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan