Hoofdsponsor

Info over aankoop Drone gezocht

ERVARING
<3
BOUWWIJZE
<3
BOUWBUDGET
<3
BOUWSTATUS
<3
COMMENTAREN
Graag

Beyond

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
27 jun 2008
Berichten
12.020
Om als geschenk te geven aan mijn petekind dacht ik hem een drone aan te schaffen bij onze sponsor Revell.
Ik zie daar echter een redelijk aanbod, maar ik ken er de botten van, niets dus.
Mijn vraag is dus of er iemand van jullie daar wel enige kennis van heeft en mij eventueel enkele van de "betere" kan aanwijzen uit het aanbod van Revell?
Mijn dank zal groot zijn :winking:
 
Hier evenmin. Ik zou zelf op YouTube naar reviews gaan kijken.
 
Dank voor de eerlijke reacties :-)
Ben intussen al verder gaan zoeken en kijken, maar voor ik de knoop doorhak dacht ik toch maar eens naar ervaringen te polsen :winking:
Voorlopig komt de Quadrocopter GO! VIDEO PRO wel goed uit de recensies en voor een beginner van 12jaar lijkt het mij ideaal.
Nog even wachten of er nog leden hier iets willen delen, ik heb nog wat tijd voor ik moet beslissen..
 
Verwacht van mij ook geen goed advies.....heb daar ook geen ervaring mee😉

Fred
 
Met de drones van Revell heb ik helemaal geen ervaring. Wel heb ik destijds een drone van T2M gehad uit de Mediamarkt, maar dat was echt bagger ; die bleef even hangen en deed plotseling onverwachte bewegingen. Ook het dekseltjes van het accu compartiment viel er los uit, met als gevolg dat de accu los hing te slingeren wat dan weer een onstabiel vlieggedrag teweeg bracht.
Daarna heb ik een compacte drone van het merk Archos gekocht (hetzelfde merk dat ook tablets maakt) en dat werkte toch heel wat beter, die kon je besturen met zowel de bijgeleverde afstandsbediening, als via een app op je smartphone, waarbij je dan meteen ook POV (point of view) had, met andere woorden, via de app bestuur je de drone als zat je in de cockpit ervan, zoals ook bij de drone in je link.
De archos echter is een pak kleiner en "opvouwbaar", en past gewoon in je binnenzak.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan