Hoofdsponsor

Anders / onbekend Igmar_TV-ScaleModels

Status
Niet open voor verdere reacties.
ERVARING
Professioneel
BOUWWIJZE
*
BOUWBUDGET
*
BOUWSTATUS
*
COMMENTAREN
*

Igmar

Member
Registered
Lid geworden
10 sep 2023
Berichten
6
Locatie
Oekraïne
Hallo collega's.
Ik communiceer met behulp van een virtuele vertaler.
Ik heb onlangs een auteurskanaal geopend voor schaalmodelbouwers, waar ik laat zien en vertel over assemblagetechnologieën, conversie en zelfgemaakte - schaalmodellen, en ook voorbeelden laat zien van werk met gereedschappen, rigging en materialen. Kom binnen, kijk, abonneer je. Er is toch niets te zien op tv. :)
Selecteer Nederlandse ondertitels.

Edit admin: videolink verwijderd.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zieltjes winnen :unsuree: 🙂
 
Dag Igmar,

Zou je je even willen voorstellen in het introductie-subforum? Zou je daarnaast je profielinformatie (woonplaats bijv.) willen corrigeren / aanvullen?

Ik zie dat je een Oekraïens IP-adres hebt. Op welke manier ben je van plan te participeren in ons forum? Enkel een linkje te plaatsen naar je video's, lijkt me wat karig; onze leden kunnen zelf op Youtube ook prima naar tutorialvideo's zoeken.

Ik wacht je antwoord vol interesse af.
 
Hallo.
Ik ben op zoek naar een thread waar nieuwelingen zich voorstellen, maar helaas wil ik jullie vragen om mij te vertellen waar die thread is.
Alvast bedankt.
Mijn aanwezigheid op het forum is niet beperkt, alleen links naar het kanaal van de auteur. Ik heb veel te delen met collega's in de hobby.
 
Het is niet de bedoeling hier een Youtube-link te droppen en linea recta door te gaan naar het volgende forum waar je diezelfde Youtube-link dropt, et cetera. Communiceren via Google Translate op zich oké, Youtube video tonen op zich oké, een land ver buiten de Belgische modelbouwcommunity oké, nauwelijks activiteit op zich oké, reclame maken tot op zekere hoogte oké, maar de combinatie van dit alles is niet wat we op dit forum willen. Zie ook mijn eerdere post.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan