Hoofdsponsor

Hout modelbouw

Status
Niet open voor verdere reacties.

frank

Well-known member
Registered
Lid geworden
30 dec 2012
Berichten
386
Is er ook in hout een andere modellen beschikbaar buiten historische schepen? moderne

Heb al een paar trams gevonden van Occre.
 
Frank,
Hoewel het aanbod in hout beperkter is dan in plastic is er nog wel wat te vinden:
Schepen natuurlijk, maar ook kanonnen, treinen, koetsen, voertuigen, molens, vliegtuigen, poppenhuizen en wellicht nog meer.
Nu zou ik bijna Boston Lighthouse vergeten, die heb ik zelf nog liggen ergens in de vriezer ;).
 
Hey Wim heb je site bekeken staan mooie dingen op vooral de raderboten en goeie tips!

Zijn er soms (online)winkels die houtbouw in hun gamma hebben en die aan te raden zijn?

Alvast bedankt Mannen;)
 
Hey Wim heb je site bekeken staan mooie dingen op vooral de raderboten en goeie tips!

Zijn er soms (online)winkels die houtbouw in hun gamma hebben en die aan te raden zijn?

Alvast bedankt Mannen;)

Als je een seintje heeft aan een van onze sponsoren, kunnen ze er wel voor zorgen, bel hun eens op, is het beste ;)
Je krijgt nog korting ook.
 
Inderdaad frank............ook scotty kan aan bijna alles geraken ...gewoon kontakteren onze sponsors zij helpen u zeker graag voort ;););)

Ok bedankt voor de tip! zal ik doen als ik weet wat ik zoek.

Daarom had ik graag een paar site's gehad waar ik eens kon rondneuzen en kijken wat er allemaal beschikbaar is nu weet ik niet veel dus kan er moeilijk kontakt mee op nemen voor een bepaald model?

Bij scotty heb ik een mooi vliegtuig zien staan.

Welke merken bestaan er van hout modelbouw

guillows
occre
 
Laatst bewerkt:
Er is inderdaad van alles verkrijgbaar. Als je door een betere modelbouwzaak loopt zie je echt heel veel in hout.
Inderdaad voornamelijk schepen maar Guillow´s heeft meer dan 50 vliegtuigen in zijn gamma.
Zelf heb ik pas de Dennis Bus gekocht.
Type in Google "houten modelbouw" en er gaat een wereld voor je open:D:D

Fred
 
Tja hier vlak achter mijne hoek zit eigenlijk een winkel waar ze redelijk wat in hout verkopen
-Guillows
-Occre
-Artesania latina

Wat is het verschil tussen Ocrre en Artensia latina ze hebben beide de San Francisco Tram de artensia versie is een pak duurder????,
 
Ronny Baillien in Borgerhout heeft toch een heel grote keuze in houtbouw?
 
neem wel een goede creditcard mee voordat je daarnaar toe gaat, de verleiding is groot om mooie dingen mee te nemen.
 
Tja hier vlak achter mijne hoek zit eigenlijk een winkel waar ze redelijk wat in hout verkopen
-Guillows
-Occre
-Artesania latina

Wat is het verschil tussen Ocrre en Artensia latina ze hebben beide de San Francisco Tram de artensia versie is een pak duurder????,

Beiden zijn gewoon goede merken.
Vraag de winkelier eens de dozen te openen, dan kun je zelf kijken waar het verschil in zit.
Van plaatjes is het soms lastig kiezen, de schaal maakt niet veel uit nu, de ene is 1:22 en de ander 1:24.

En niet naar Baillien gaan, daar kom je voorlopig niet meer buiten en als je al buiten komt is er een koopspook dat je gigantisch uitlacht :) ;).
 
En niet naar Baillien gaan, daar kom je voorlopig niet meer buiten en als je al buiten komt is er een koopspook dat je gigantisch uitlacht :) ;).
Ik weet niet hoor... maar is dat bij ons niet zo in elke modelbouwwinkel??? :laugh::laugh::laugh:
 
Ronny Baillien in Borgerhout heeft toch een heel grote keuze in houtbouw?

Heb ik nu ontdekt
Is jaren geleden dat ik er nog eens was binnengeweest in mijn RC-tijdperk en proper vernieuwd
Dachtt eigenlijk dat het enkel RC was daar
 
Heb ik nu ontdekt
Is jaren geleden dat ik er nog eens was binnengeweest in mijn RC-tijdperk en proper vernieuwd
Dachtt eigenlijk dat het enkel RC was daar
Idd, de winkel is vorig jaar helemaal vernieuwd maar buiten RC had hij al die tijd ook houtbouw, poppenhuizen en dergelijke meer zoals plastic en metalen profieltjes en noem maar op... alles behalve plastic bouwdozen... dat doet zijn broer Jean-Pierre van het modeltreincenter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb ik nu ontdekt
Is jaren geleden dat ik er nog eens was binnengeweest in mijn RC-tijdperk en proper vernieuwd
Dachtt eigenlijk dat het enkel RC was daar

Zeker weten dat hij een ruime keuze heeft.......:8...is juist achter mijne hoek...spring daar toch zeker één keer per week binnen ...en ja prachtig vernieuwt...en vind nu dat hij nog meer keuze heeft ...:8:8:8
 
Ik heb daar de Dennis Bus gekocht, mooie zaak met een zeer ruim assortiment,

Fred
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan