Hoofdsponsor

1/12 Honda RS1000 (Tamiya)

Status
Niet open voor verdere reacties.

eyckles

Well-known member
Registered
Lid geworden
3 aug 2011
Berichten
267
Hallo iedereen.

Eindelijk heb ik mijn eerste model van dit jaar afgewerkt. Het gaat om de Tamiya Honda RS1000 op schaal 1/12. De bouwdoos op zich is heel goed en vrij gedetailleerd. Natuurlijk is er bij Tamiya kits altijd de ruimte om hier en daar wat aan te passen, wat ik natuurlijk ook gedaan heb. Ik heb Zero Paints Ferrari Rosso F1 1970 - 1980 gebruikt, omdat dit een goeie match gaf met de referentie foto's die ik had. De vernis is 2K van Zero. Ik heb de originele kabels weggelaten en vervangen door fijnere, omdat die van in de doos veel te groot waren. Ik ben zeer tevreden met het eindresultaat. Hier zijn enkele foto's:

DSC_0952.jpg

DSC_0953.jpg

DSC_0946.jpg

DSC_0951.jpg

DSC_0947.jpg

DSC_0950.jpg

DSC_0948.jpg

DSC_0954.jpg

Alvast veel kijkplezier

Mvg,
Lesley
 
Lesley , knap werk
een mooi blinkend toplaag , de motorblok oogt zeer echt en levend
kortom een mooi build die hier ons toont


tom
 
Topper , zeeeeeeer mooi afgewerkt , price winner , gefeliciteerd met het behaalde resultaat
 
Die ziet er schitterend uit Lesley.
Dat waren nog eens beesten toen.
Veel oog voor detail, aangepaste kabels (da's wel één van de min punten van Tamiya vind ik), knap spuitwerk...

Mark
 
de goeie oude tijd mooi gemaakt.
 
Het is fantastisch ,zo mooi gebouwd levendig,kortom opstappen en er mee weg. fijn werkje!
 
Wat een beauty is dat geworden Lesley.
Mooie aanwinst voor de vitrinekast.
 
knap gedaan lesley ziet er heel goed uit
 
Mooie motor Lesley.
Daar is het nu weer voor om daar mee buiten te komen.
 
Hoi Lesley, prachtig gemaakt, mijn complimenten.
 
Heel knap... vooral de motorblok ziet er echt levend uit.
Mag ik vragen welke kleur je gebruikt hebt voor de uitlaat ?

Fabbe
 
Hallo Fabbe,

Bedoel je het chrome of het zwart? Ik heb eerst semi gloss zwart gespoten met de airbrush. Nadien afgeplakt zodat ik het Alclad Chrome kon spuiten. Nadien de zwarte buizen geweatherd mee de weathering setjes van tamiya om het geheel een verouderde look te geven. Hopelijk ben je er iets mee.
 
bedankt voor de info eyckles ... was inderdaad de uitlaat kleur dit ik zocht... nogmaals proficiat met dit resultaat
 
Spotless!! Wat een super mooi eindresultaat :35::35:. Had er graag een verslag van gezien gezien je werk. Misschien nog plaatjes van de cockpit?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan