Hoofdsponsor

1/98 HMS Victory Corel [!]

  • Onderwerp starter zeeschuit
  • Startdatum
is de spiegel uit plastic ? hij ziet er wel mooi uit hoor als die nog een likje verf krijgt 8)
plastiek is dat niet. Eerder een soort van plasticine, maar dan iets steviger.

Ik vind hem niet mooi... En schilderen moet dit inderdaad, maar dt gaat ook niet mooi zijn vrees ik.
 
mischien kan je boven en onder de pilaartjes nof een fineertje plaatsen dat zal al direct een ander beeld geven en als het geschilderd is zal dat best wel mee vallen hoor.

ik vind hem best wel goed gemaakt als je naar het origineel kijkt zit er niet zo veel verschil op.
ik zou het dus zeker wel eens wagen om hem te schilderen moest het dan tog niet naar je goesting zijn kan je nog altijt zien wat je doed
 
de corel versie van de spiegel :

attachment.jpg

attachment.jpg

Het is niet lelijk, maar niet geweldig toch?
 
Ik heb al veel slechtere gezien hoor, zeker niet slecht.
 
ik vind hem best wel oke hoor .
als je hem zelf wil maken moet je eerst de vraag stellen : kan ik het zelf beter maken dan deze die je nu hebt ?
als je denkt dat het gaat kan je het natuurlijk altijt proberen maar ik heb hem ook eens willen maken in 1: 87 en dat valt behoorlijk tegen kan ik je zeggen maar ik houw je niet tegen hoor
 
Zeeschuit, ik vind het er prachtig uit zien, iki hoop dat mijn spiegel er zo af breng, mooi resultaat.
 
Bedankt voor de leuke reacties. Ik weet nog niet of ik deze ga houden.
Ben er zelf redelijk tevreden over en misschien hou ik het vooral bij mijn volgend model onthou dat ik een model zoek expliciet paintless...

hier en daar ben ik aan het rondvragen wat de mogelijkheden zijn.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan