Hoofdsponsor

1/350 HMS Hood [DONE]

Tijdje geleden Yvan maar blijkbaar toch nog goed bezig geweest zie ik...
 
Mooie details om deze samen te stellen... ziet er een ferm prutswerkje uit...
 
Mooi zeg, het lijkt wel alsof ik naar stukjes op 1/35 aan het kijken ben soms.
 
een kleine update,het schouwcompartiment is bijna klaar,
juist de railings aan de lichten moet ik nog plaatsen,
tot later
attachment.jpgattachment.jpg
 
Hey Ivan,

Knap werk man, die PE ziet er voortreffelijk uit en doet het model blijkbaar eer aan.
Zeker op scheepsmodellen is dit een must omdat die toch al wat kleiner zijn, mooi man ;)
 
hier nog een bouwfase van dit machtige schip,ook mijn
royal navy figures zijn toegekomen,er zal leven in de
brouwerij zijn ook al zijn ze maar enkele mm groot,
groot voordeel is dat ze al geverft zijn,tot later
attachment.php
attachment.php
attachment.php
attachment.php
 
Wow, die zijn wel minuscuul klein. Gaat wel een grote toevoeging zijn aan je model.
Blijf met interesse volgen.

Mark
 
En weten dat er maar drie overlevenden waren nadat hij tot zinken was gebracht.....
Ziet er weer topklasse uit Yvan en die figuurtjes zullen inderdaad wat leven brengen in de brouwerij, allez, slagschip.
 
Met die PE er op is dat gewoon te gek man.
Om eens terug te komen op die deuren op pagina 1. Het geeft ook aan hoe groot de geschuts toren is. Ik denk als je daar naast stond dat je je wel klein voelde. En als die schoot ook !
 
denk dat als je ernaast stond toen ie schoot dat je ook weg was, als je ziet welk een luchtverplaatsing dit gaf...

Mooi werk aan deze, ik weet niet of je deze al kent: http://www.hmshood.com/?
 
Dit word echt wel een pracht van een project man. prachtig om naar te kijken en die extra bemanning zal zeker een plusje zijn.
 
@ Silenoz : dat bedoelde ik ook
 
bij het opladen van de fotoos uit de map mijn afbeeldingen
komen er hier enkele gekanteld op de site,raar diertje die
windows 8
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Wow zo fijn op die schaal, heel indrukwekkend. Ziet er meer dan goed uit.
 
gekanteld of niet, netjes afgewerkt
 
derde keer goede keer,merci interceptor,je had gelijk,
dus nog wat voortgedaan aan de hood ter afwisseling
van de zerstorer,met name de opbouw,hier de fotoos
tot later
attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg
 
Deze keer zijn ze wel zichtbaar Yvan, en hoe... (blij dat ik kon helpen...)
Knappe dingen die je toont. Mooie detaillering en fijne afwerking.
Ben benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Die PE op die schepen tegenwoordig maakt het toch echt af hé, als ik aan mijn jeugd terugdenk met die oude Airfix kits..... amai.
Ziet er weer goed uit Yvan, doe zo verder.
 
Hey,

Indd Yvan, ge zijt nene krak op gebied van schepen man. Heel knappen veranderingen. De PE geeft zeker een meerwaarde aan dit geheel hier. Wat een fijnte. Het zal een serieus werkje worden om nadien te spuiten, maar in uw handen komt dat goed. ;)
 
een paar vraagjes Yvan om te weten hoe jij te werk gaat . Ik heb hier ook nog een bootje of 2 liggen ;)
Die torens die al op je Hood staan hebben ook al hun relingen en laddertjes enz. erop gemonteerd gekregen.

-Hoe schilder/spuit je die platforms dan nog eigenlijk ? die platforms hebben toch een ander kleur dan die trapjes en relingen ?

-Kan het zijn dat die torens ge-dryfit zijn zodanig dat je alles weer kan demonteren om te spuiten ?

-In de handel zijn er koperen/messing schroeven te verkrijgen ( geen vijzen é maar die dingen om de boot in beweging te krijgen :8 ). Waar haal je die ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan