Hoofdsponsor

1/350 HMS Hood [DONE]

Yvan, dienen de kabels niet gespannen te staan ? Verder prachtig, mijn vraag is logisch, ik heb geen bal verstand van schepen !!!
 
Wauww, da's mooi, maar indd, eens foto's nemen in volle klaarte, en eens eentje nemen van op afstand om het geheel te tonen.
 
wat klaardere fotos,ja guy je gunt gelijk hebben maar deze zullen zo
vlug ni afbreken bij het transporteren
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
attachment.php
 
Veel betere foto's Yvan. Pracht van een schip.
Zo zit er ook veel meer leven in de "ondergrond"...

Mark
 
Mooi model Yvan maar ik vind het een beetje raar in combinatie met de ondergrond. Ik kan het moeilijk omschrijven maar de kleur en vorm van het water duidt op nat en slecht weer en het schip ziet er stoffig en droog uit....
 
Hey,

Yvan, dat ziet er al heel anders uit man. Mooi schip dat je gemaakt hebt, man da's klasse.
Voor de ondergrond zou ik deze eens in het echt willen zien, foto's zeggen niet alles, ik weet het ook van mijn bootdio, vandaar...
maar op het eerste zicht ziet er dat wel niet slecht uit alhoewel dat ik denk dat uw zeewater iets donkerder mocht zijn. Uiteraard, kun je dit niet vergelijken met 1/72, daar de schaal ook kleiner is natuurlijk, maar ik ben wel gewonnen ervoor... :) ;)
Goed gedaan.
 
prachtig yvan weer een kunstwerkje er bij 8)
 
Ik heb er maar een woord voor en dat is gewoon Prachtig! Ook je dio is eentje om van te dromen!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan