Hoofdsponsor

1/24 Heavy Chevy (AMT) [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Is minimum van breedte en dikte; zal gewoon goed geluk worden.
 
Ik wil niet beginnen muggenziften maar is het mogelijk het eens te tonen met foto's,wellicht kunnen we een oplossing vinden?
 
Dat zal iets voor morgen worden.
Subiet uit eten voor mijn verjaardag morgen.
 
Dit zijn een paar foto's v/h euvel.
Hopelijk valt het niet teveel meer op als alles terug tegenéén hangt.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Beetje moeilijk te zien zo,ik hoop dat het je lukt want het is een legendarisch voertuig die je hier bouwt.
Ik zou zeggen hou de moed erin het lukt je wel ;)
 
Het einde begint te naderen; nu mijn nieuwe lijm wat laten drogen alvorens verder te gaan.
Misschien tegen het eind v/d week is deze build klaar.

attachment.jpg
 
Begint goed te komen.
Vind die velgen gedeeltelijk in koetswerkkleur een mooi item.
 
Mooi gedaan.De kleur van de carrosserie komt terug in de velgen dat vind ik er echt mooi aan.
Marc s
 
Velgen behandeld met Clear Blue van Tamiya.
Kent er iemand een goed stevige lijm die de plastiek niet aantast? Voor jullie kenners waarschijnlijk een stomme vraag...
 
Gator glue te verkrijgen bij Burglar hier , kan je zelfs mooi P.E. mee kleven ook ideaal om ramen te kleven
Marc
 
in verband met de bumper, kan je geen klein strookje kleven aan de binnenzijde? zodat je ook zijdelings een lijmoppervlak hebt?
 
Dat ga ik proberen; maar veel kan het niet worden doordat bumper weinig spatie heft.
 
Beste Jurgen eenmaal hij kleeft langs de binnenkant waar je niks van ziet mooi met lijm volgieten op de raakpunten bv sec lijm en er huishoudbloem op strooien voordat de lijm droog is dat word bijna beton
Marc
 
Dat is volledig nieuw voor mij.
Merci voor de tipkes mannen
 
Ik zou vooral een wash plaatsen op de motor. Dan gaat die wat meer 'leven', komen de details naar voren en ziet het er minder speelgoedachtig uit.

Verder vind ik het knap dat je zo'n mooi model binnen zo korte tijd zo ver afgewerkt weet te krijgen.
 
Toevallig heb ik gisteren een bestellingske geplaatst:
BMF, Engine weathering set, chrome van Alclad en op aanraden van Silenoz nitro thinner.
Dat laatste kan ik gebruiken om wat te experimenteren op mijn Vantasy ;)
 
Nee, heb die van Mig aangeschaft.
Hopelijk deftig resultaat?
 
Die van Mig zal even goed als die van AK; beide samengesteld door Mig Jimenez. Bedoel je niet die van Ammo (daar staat ook Mig op)? Hoe dan ook, die is ook even goed als de andere twee. Uit mijn hoofd, is die van Mig iets meer op pigmenten gericht en AK meer op enamelvloeistof, maar ik kan me daarin vergissen. Je kunt er hoe dan ook een motor mee verweren en daar gaat het om.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan