Hoofdsponsor

1/24 Hamann SLR Volcano [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Mooi werk, Ronald. Hopelijk leidt deze tussenstap je weer naar de Lambo.
Neem alleszins je tijd. Langzaam maar zeker komt het goed.

Snel beterschap gewenst.

Grtz, Joost
 
Dag Lezer,

Sinds vorige maand ben ik niet veel maar wel gestaag met de wagen bezig.

Dankzij de kleine onderdelen en de gecompliceerde vormen is het niet makkelijk de carbon decals aan te brengen.
Maar o.a. dankzij de tips van John (GTO) komt het goed.

Op de onderstaande afbeelding is goed te zien welke lastige vormen bekleed moeten worden.
attachment.jpg
Dit is ongeveer de helft van de onderdelen.


Aangezien ik nog niet klaar ben met de decals zal de volgende update nog wat weken langer duren.

Groet, Ronald
 
Ja dat is niet gemakkelijk! Veel sop en azijn in het lauwwarme water dan blijven ze lekker lang bewerkbaar.
 
Ja dat is niet gemakkelijk! Veel sop en azijn in het lauwwarme water dan blijven ze lekker lang bewerkbaar.

Dat is weer een handige, door mij nog niet gekende, tip die je geeft Ton. Bedankt.
Mooie vorderingen toch weer Ronald, al is niet zo heel veel zichtbaar van op het moment...
Benieuwd naar het vervolg.

Mark
 
Hallo ik ben coachke ( Marc ) ik lees hir over bloem als vloerbedekking kunt u misschien wat meer over informeren want dat is iets dat ik nog nooit gehoord heb ik ben altijd modelbouwer geweest gewoon doosje kopen kitje ineen plakken mooi kleurtje en dat was het zowat maar sinds ik hier bij dit forum ben ben ik aleens een blussertje zelf gaan maken en zo van die toestanden dus kun je misschien een beetje uitleg geven, dank u
Mvg Marc
 
bedankt voor de tip heb hem al gezien goed idee dank u
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan