Hoofdsponsor

1/72 Grumman Panthers and a Cougar [DONE]

zoals roy zegt een mooi tweede leven .
gr dirk d
 
Wat leuk om te volgen en om deze toestellen weer een nieuw leven te zien krijgen.Dat noem ik nog eens respect voor modelbouw zie.
 
Prachtig! Wou dat het hier ook zo snel vooruit ging.
 
Heel mooi gemaakt maar je kan misschien de panellines nog accentueren met bvb lichtgrijze plakkaatverf.
 
Merci voor de bemoedigende woorden mannen, da's fijn om te lezen.

't Is nog eens weekend, en dan kunnen we nog eens voortbouwen aan deze. En ze helemaal afwerken.
Voor de Cougar had ik geen decals meer in voorraad, dus heb ik ze zelf maar geprint.

P1050181_zps4abc2841.jpg

Ook de bijtankbuis heb ik zelf gemaakt van een stukje evergreen. Da lijkt op ne piet hahahhahahah

P1050191_zps0fdd8ed0.jpg

Dan andere plakkertjes bij mekaar gezocht

P1050182_zps08eb9f57.jpg

En voor je't weet heb je er opnieuw twee klaar

P1050193_zps259acd39.jpg

P1050194_zps6ab17c1e.jpg

P1050195_zps4b5b12db.jpg

P1050196_zpsca0b8619.jpg

P1050197_zpsfb0478c7.jpg

Tatataratataaaa, ik ben klaar met dit reeksje. De Buckeyes krijgen een eigen topicje.
Bedankt om te kijken.
 
Zeer mooi en kleurrijk viertal :)
Heb deze in de galerij geplaatst voor je ;)
 
Hoeveel droogtijd is er vooraleer je afplakt?

Mooi werk heb je geleverd.
 
Qua droogtijd hanteer ik voor Aqua enkele uren, voor spuitbussen en Humbrol toch minimum een dagje. Maar dat hangt dan weer af van de luchtvochtigheid ;)
 
Heel mooi, hou vooral van die oranje-rode.
Ga je nog een wash aanbrengen om de panel lines te accentueren?
 
Hey,

Indd, mooie collectie, maar dezelfde vraag als Erwin, ga je paneellijnen niet accentueren?? heel licht met een licht bruine wash zodat het iets meer naar boven komt. :)
 
Bedankt mannen!

Even over de wash, ik heb dit weekend zo'n potje grijs gekocht van Tamiya. Zo een kleurtje dat zich diep intrekt in de paneellijnen.
Van't weekend er maar mee aan de slag. Eens kijken wat dat doet.
 
Mooi quartet Flynn ,knappe bouw en mooi opgewaardeerd!Veel succes met de paneellijnen!!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan