Hoofdsponsor

1/24 GRB: Volkswagen type 2 Delivery Van "Egg Girls Winter Paint"

Schaal 1/24 - 1/25
Veel plezier en succes met de groepsbouw.
 
@DEMPSEY Ben benieuwd of nog alles volgens de planning verloopt en je morgen met dit kitje zult kunnen beginnen..
 
@DEMPSEY Ben benieuwd of nog alles volgens de planning verloopt en je morgen met dit kitje zult kunnen beginnen..
Ik stel het noodgedwongen nog even uit...Begin november nogal erge problemen met de rug cadeau gekregen, ik kon niet meer zitten, staan, wandelen. Inmiddels 2 prikken in de rug gehad. De eerste was zonder succes. Nu na de 2de prik kan ik alweer wat rondlopen maar zitten blijft moeilijk. 21 december staat de derde prik gepland... en ik hoop dat die wel volledig zijn werk zal doen. Ik duim dus heel hard voor mezelf dat ik kort na de 21ste zal kunnen starten. Tenzij er plots natuurlijk vóór die datum al serieuze verbetering is dan start ik toch nog vroeger. Sorry, ik wou dat het anders was...
 
Gezondheid gaat voor.
Spoedig herstel.
 
hey verzorg je maar zeer goed mijn vrouwke weet waarover het gaat ze heeft alle soorten spuiten plus infiltraties ondertussen heeft ze een neurostimulator in haar buik zitten met draden op haar ruggenwervels
dus wees voorzichtig he
het beste en hoop dat het vlug beter word
 
Ik stel het noodgedwongen nog even uit...Begin november nogal erge problemen met de rug cadeau gekregen, ik kon niet meer zitten, staan, wandelen. Inmiddels 2 prikken in de rug gehad. De eerste was zonder succes. Nu na de 2de prik kan ik alweer wat rondlopen maar zitten blijft moeilijk. 21 december staat de derde prik gepland... en ik hoop dat die wel volledig zijn werk zal doen. Ik duim dus heel hard voor mezelf dat ik kort na de 21ste zal kunnen starten. Tenzij er plots natuurlijk vóór die datum al serieuze verbetering is dan start ik toch nog vroeger. Sorry, ik wou dat het anders was...
Verzorg je goed. Gezondheid is het belangrijkste. Willy.
 
Ik kamp ook met rugproblemen en weet zowat wat je meemaakt.
Gezondheid eerst Dempsey, de rest volgt wel.
 
Dank allemaal... hoop dat het snel weer voorbij is want dit is maar niets.
 
De rug is een kwaad iets als het begint.
Heb ook mijn ervaringen in deze en weet dat je dan maar beter rustig blijft en het uitzit met de nodige pijnstillers.
Beterschap gewenst .
 
It`s all in the layers.
 
@Roy vd M. ... schrap mij maar voor deze groepsbouw. :cautious:
Rugprobleem nog niet volledig opgelost. Na de infiltraties, die geholpen hebben voor de rugpijn, is er nog steeds hevige zenuwpijn wanneer ik een tijdje zit of sta (5min)...waarvoor een zenuwblokkade nodig is. Ik weet niet hoe snel dit zal opgelost zijn maar ...ik heb/had een reis van +3 maanden gepland vanaf half januari (moet ook even uitgesteld worden). Van zodra ik echter weer normaal kan staan/zitten krijgt de reis toch mijn voorkeur en vertrek ik, maar dan ben ik pas terug half mei... te laat voor deze groepsbouw. Sorry.
Ondertussen werk ik wel heel langzaam verder aan de doorsnede van mijn Victory... af en toe een stukje hout... is iets minder delicaat dan het busje en zo doe ik toch wat.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan