Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ga zeker aandachtig volgen. WillyIK moest een bestelling plaatsen en daar hadden ze deze Alfa in de aanbieding dus mee besteld en kan ik ook aan deze groepsbouw meedoen. De kit (en de rest) is nog niet geleverd.
Bekijk bijlage 429604
Ik heb jaren geleden uit die serie nog eens een Lotus Eleven gebouwd. Was een zeer simpel model. Voor de wielspaken was er een decal die men dan moest aanbrengen op het plat vlak van de rem cilinder. Die Alfetta behoorde ook tot die reeks en nog een paar andere racewagens. Die serie is nog regelmatig uitgebracht telkens onder een andere merknaam, soms een Russische. Ik hoop dat het model ondertussen verbeteringen heeft gekregen. Willy.IK moest een bestelling plaatsen en daar hadden ze deze Alfa in de aanbieding dus mee besteld en kan ik ook aan deze groepsbouw meedoen. De kit (en de rest) is nog niet geleverd.
Bekijk bijlage 429604
Als ik het goed heb gezien op de foto zijn die spaken ingegraveerd dus een wash zal het wel oplossen. maar even afwachten wat er precies in die doos zitBen dan benieuwd of en hoe je die spaken gaat schilderen.